Farmor o Farfar på besök

   Hon hade bara lust att klä pepparkakspyjamas, för hon hittade mössan bland i garderoben då bestämde hon sig att hon ska ha klänningen också. Det är ju till jul sa jag, men hon brydde sig inte om.      :)                          Kolla se den bilden på alla som har olika grimaser. Trevlig att få ta bilder och Amanda o Olivia har själv också tagit bilderna några av dem för de tyckte det var roligt!
    Farfar o Olivia, vi skrek åt henne att le men hon höll masken ...retsamt!             Det var en rolig bild, farmor visade lugnt o fint, Amanda försökte skratta men samt höll hon på Lukas ansiktet o lekte ngt, Lukas såg ut som han blev chockad och lät bara att Amanda petade på honom. ha ha.. Olivia surade sig framför kameran, hon ville inte visa leende.Varför fick jag inte till det så Försökte Farmor med ett nytt bild med henne.....           farmor försökte reta Olivia för att få henne skratta men hon var duktigt på att hålla sin mask för sin arga mimik.Hon kämpade ser det ut som hon nästan log!

Tack ni som var hos oss, firat för martin också som fått en bra present från dem. En stege med en mångkombination.. Jag fattar noll vid det men får se det sen när han kommer att ha den till nytta när vi e i nya huset! Det har de nämnt att det är nog han som kommer att behöva den mest :)

Vi har njutit ihop ätit gott! Det här har jag provat fram inbakad lax! Mums.. värd att prova...med pesto o citron fyllning inne, skulle faktiskt få räkor in med men tiden gick för fort och att jag kände det blir så sent middag, vi var ute det mesta och tiden rann.. Lika bra göra det snabbt, det blev gott.. Gjorde också rökt lax med krämig pepparot blandning med philadiaost med purjolök o ruccola i småbitar....mums.. det skulle passa bra till förrätt till typ fester etc. Det har jag tänkt spara i mitt hjärtat att göra det igen!



- Bye bye -

Kommentarer
Postat av: Simone

Oj många inlägg du också hihi..Jaa jag tänkte här om dan också att det var inte så länge sen vi fick snö här, nu känns plötsig våren är här.. Du har lika finpåskpynta.!!Roliga mimik ban har gjort med farmor!!Alltid lika trevlig hos tjejmiddag!!Krampuss

2009-04-04 @ 22:52:38
URL: http://moon.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, vad söt Olivia var! :) Så lika Amanda och Olivia blivit nu! Så söta. hihi.

Maten som du gjorde såg så gott ut! Jag ghar semester nu så jag hoppas jaghar tid och laga mer god mat och baka :)

Kram!

2009-04-05 @ 09:34:41
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Cammy

Näe, har ingen blogg och ska inte fixa det heller :) Jag är max nåbar via MSN :D Jo allt är bara bra, våren har kommit så man blir piggare! Har påsklov nu, gud vad skönt! Ska iväg till Kiel och köpa lite sprit :D Önskar er en riktig Glad Påsk! Massvis med kramar.

2009-04-05 @ 11:41:36
Postat av: cina törnblom

urs till folk1 skrivit fel inlägg. orkar inte ändra ..jag skrev Vi har njutit ätit gott det menar jag inte att vi äter upp varandra! hihi. utan vi har njutit ihop o hade trevligt och ätit gott!

hihi,.

Glad Påsk Cammy! Visst det är upp till individuell som vill skriva, jag blir ändå automatistk tvungen att fortsätta blogga, egentligen behöver jag inte om jag vill.Det är bara en försökkaninstid nu se om jag håller det här bloggsidan i livet ett tag eller läggs ner..:) Kram

2009-04-05 @ 16:10:49
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej!

Hihi, jaa det är snällt av honom att skriva och kommentera. :)

Kul och få höra det av honom på det sättet. Hihi.. Gult är fint! Härligt med gul färg.

Det ska bli kul imorgon och besöka er! Äntligen hittade vi en tid som passar oss alla :)

KRAMM!!

2009-04-05 @ 17:11:08
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt se bilder på barnen! Hälsa Martin och gratta! Kram och ha en toppen vecka nu! Glad Påsk!

2009-04-05 @ 21:43:36
URL: http://lillaparistjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0