God Morgon!

Min man vaknade 05.20, det bestämde han sig igår.. Arrghh tänkte jag Nää jag hänger inte med, jag sover hellre och vaknar själv när jag känner men vaddå...jag vaknade 06.30 ungefär, försökte få sova för det är ju min ledighet idag. Näää det gick inte. Mina tankar kom fram och undrade vad Martin gör osv..

SÅ gick jag upp och såg vita blockhus som kom fram, Nää då gick jag ut i pyjamasklänning och det var skönt ute svalt och soligt. Trodde inte Martin o de andra såg mig. Men det gjorde de... De vinkade och det syndes ju tydlig att jag har röd Hello Kitty. Martin hade sina kompisar med sig och var nyfikna också det var Malmen och Classe.. fniss.. de vinkade åt mig.. så vinkade jag tillbaka.
Tittade ut ibland när jag hämtade kaffe och såg, va kul.. bilderna kommer sedan, har inte sett Martin nu på ett bra tag, han är där och fotar på huset och ser detaljer vad som händer. För mig räcker det att stå och jag upplever det likadant som han gör. Han är mer byggintresserad hur det går till. FÖr mig ser jag helhet! hur det kan bli till ett hus!

Fantatiskt måste jag säga... det pirrade i magen...

Fortsatte packa på morgonen och diskade galler och plåt i ugnen, försöker få bort det svåraste så att det blir lättare sen.

Idag är det valborg perfekt väder och skönt kommer det nog att bli under dagen. Jag minns när jag var liten firade vi Valborg i Skoghall, nästan varje år har det varit delvis soligt och kallt även regnigt och kallt. Men jag har nog glömt bort senare åren och sen när jag fick flickorna minns inte så mycket om valborgmässoafton har blivit varmare ( innan brasan tänds förståss inte efteråt hihi )
Bilderna på huset kommer senare... NU kom min man precis in o klockan är 8.45...

                                                                                


                                                                                  
                                                           Trevlig Valborg till er alla som kikar in i min blogg!
                                                                                       Kram Törnblom


Kommentarer
Postat av: Fia

Hihi, kul att Martin är aktiv och vaknar tidigt. Man vill ju inte missa när man ska sätta upp huset! :)

Vi är oxå lediga idag, men jag vaknade själv tidigt. Sucksuck. Men skönt och vakna tidigt ibland tycker jag.



Vi ska bara ta det lugnt idag, handla gott mat till ikväll och sen blir det valborgfirande därnere vid Sommarro. mysigt! Önskar er en riktig mysig valborg! kram

2009-04-30 @ 09:14:50
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Affi

Önskar er också en trevlig och mysig valborg! Nu går det framåt med huset, spännande.. Vi får komma förbi er någon dag när vi är i Örebro. :-) Kram..

2009-04-30 @ 14:39:55
Postat av: brorsa

Tjenix,syrra Cina!

Wow,ATT du gick ut i nattklänning men det är ju skönt att koppla av och ta det lugnt än att stressa.

Jag firar in Maj här hemma tillsammans med min sambo för vi ska inte åka nånstans under helgen för vi ska fixa vår trädgårdplaneringar och tömma ena rummet som ska bli gästrum samt examenfest för ungdomarna.Även läggs jag in på Operation den 7 maj och operationen sker den 8 Maj,ligger kvar där i 2-3 dagar eller mer.Operationen tar max 3 timmar och det är min allraste sista operationen samt min livsval för då kan man inte gå tillbakaler

/Ha en trevlig valborg med er i familjen,önskar brorsa Jonas med Familj...

2009-04-30 @ 19:04:11
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv
Postat av: Cammy

Följer här med spänning hur det går med huset :) Det blir mer intressantare när du börjar skriva om inredning som är mitt område :) Kramar

2009-05-01 @ 11:49:03
Postat av: Cina

Jaa ni är hjärtlig välkomna på besök o då finns det kaffe med bröd. :)

Ha en bra fortsatt skön helg för er alla!

2009-05-01 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0