Vårfin - familjträff!

 lollo är direkt pratkvarn, har inte tid med mig :)   Wilma visar sin goda festis och korven!          Simone håller sin mun ihop för att hon inte vill visa att hon har tappat en antal tänder, det skulle passa bra till en påskkärring nu till påskhelgen. fniss!!    Morgan letar efter den korvhuvudet hur han skulle få in sig i munnen! Han verkar har det lite svårt. fniss..!!Mår du bra lille Malmen? Ngt fel med din mun..fniss fniss!! Inte svårt att få bild på dig!

                          Jajamänsan Classe! Du har redan så fina kritvita tänder! hihi..    De stod o tittade på rallynlek och tipset var över.... Lollo o Malmen diskuterar hur de ska försöka slå hela gänget! hi..      Blabla beordrar Malmen till sin frugan Lollo. Tyvärr fick de båda glas med vatten fullt ramlat ner...     Lollo och sin kärleken döv hund! Han är nog bättre än Malmen om det är inte en HON..öhh..hihi...jag har själv glömt!.. En han el en hon.öh...     Malin funderar ngt över.. eller kollar om alla är nöjda med socker kakan med hjärtan på som alla äter opp! bilden på den sockarkakan finns hos Simones bloggsidan.       Grillning o lunch för hela familjen.                 Patrik höll ett kort tal o välkommade oss!:)         Mums med grillning. Olivia hade lite problem med att äta grillad korvar så hon föredrog kokta..så löste jag det snabbt hos deras hem är att använda micro..Nåjaväl..

- Tack Carlsson & Kristensson! -

Kommentarer
Postat av: Fia

Ni såg ut ha haft en riktig härlig dag! Tur att ni fick fint väder. Idag regnade det ju. :)

Nu har jag svarat på din utmaning ;)

Kram

2009-04-08 @ 22:22:57
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Malin C

Fina bilder!:) Det var roligt att läsa kommentarerna. Tack för att ni kom hit! Ha en skön påsk med stor kram

2009-04-09 @ 16:32:15
URL: http://steneborg.se
Postat av: Brorsa

Jisses,en av töserna liknar ju dig...en riktig kopia sedan du var liten...man tänker ju tillbaks på hur du såg ut...jisses...

Jag önskar er en riktig Glad Påsk från oss i familjen Lindblad/Albért...

/brorsan

2009-04-09 @ 18:01:20
URL: http://www.metrobloggen.se/lifeboy
Postat av: Simone

Oj var stor Malmen var..Haha..Härlig bilder att se..

Glad påsk på er!!Krampuss

2009-04-09 @ 18:10:02
URL: http://moon.blogg.se/
Postat av: Brorsa

Glad påsk från familjen Lindblad/Albért/ler

Ät inte för många ägg så ni får ont i magen...hehe

/brorsan

2009-04-09 @ 19:34:25
URL: http://www.metrobloggen.se/lifeboy
Postat av: Lolo

Hoppsan, hade jag INTE tid att snacka med dig??? Gulp. Så elakt av dig:) Du vet väl att jag är INGEN bläckfisk. Har inte många armar så hur vete kan man då prata med alla samtidigt???:):) Nääää men vi ses iaf imorgon och då har JAG tid att snacka med dig om du nu orkar "lyssna" på mig förstås haha:) Kraampussis o välkomna!!!

2009-04-09 @ 20:01:21
Postat av: Anonym

Härlgt med vårkänsla att man vill göra roliga saker:) Glad Påsk!! Kram

2009-04-10 @ 14:21:48
URL: http://lillaparistjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0