Julbilder!!

         

Olivia o Amanda hittade tomtemössor o vi lekte med det o tog olika bilder ev med mig....

                                                       
Sen ville jag fixa julkortet...Egentligen är det sista miunten, jag hade känt på att jag inte hinner men jag gav det chansen o fixa med kameran o hade alla barnen hemma hos oss. Passade på o fråga om de kunde ställa upp så visst o de lekte lite och hade skoj ihop...

    det här är ju söt kort på alla..sen provade vi med granen.. mmm,,    försöker nytt.föreslog om de kan låstas att sova som tomtenissar..men nää..       ansikten syndes inte, alla hann ha sina ansikten på golvet men Lukas var kvar..
Ok då är Lukas med också.Provade ta bild..       oopp tittade olivia upp..det har varit skratt hos dem...fniss.. lite bus o lek sen ändrade ställning igen...     
lite modell som häftigt sätt men vad gör olivia fniss!     
Det blev ju bra,.chansar en till..... 
Jaaaa!!! för oss alla..         

Vi diskuterade vilken bild blev bäst så detta kortet som var störst på alla barnen blev ÅRETS JULKORT för oss familjen Törnblom 2009.

Måste försöka BÄTTRA mig nästa år om att fixa detta julkortet i god tid istället...!!!;)


Ha en fortsatt GOD JUL på er!!!

Vi hörs snart igen!!


Kommentarer
Postat av: Fia

hahha, det är inte lätt med julkort, speciellt om man är många. :) men det blev ju bra till slut. :) Jaa, snart har julafton passerat för i år. Vi hade det mysigt, hoppas ni oxå. Ses om en vecka! ;) KRAM!

2009-12-24 @ 23:29:38
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Marina Nordin

kul med en massa roliga bilder på barnen.. :D

Bilden blev jätte bra på syskonen den stora. Fin.



Kram

2009-12-25 @ 21:46:57
URL: http://litenmajja.blogg.se/
Postat av: Rosi

hehe.. så fin bilderna.. ja jag komihåg när min barnen var små.. dom var ju bara 2 barn. ändå det är så svårt att fånga bra kort.. slösa massor kort.. ( vi hade inga digital kamera när min barn var liten ). hehe.. den sista stora kort var kanon fin kort.. GOD FORTSÄTTNING. kramkram

2009-12-25 @ 22:03:03
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Åsa

Gud v söt barnen är ... har visa julia hur din och martins barnen... Hon säger oj vad söt din flickorna är ... ler Ida har blivit så STOR TJEJ.. längesen jag såg henne....



GOOODD FOrtsättning krraam till er

2009-12-26 @ 14:52:49
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilka härliga bilder på alla barnen och roligt att de kom med förslag på hur julkortet skullekunna se ut!... Det är nog inte så ofta barnen ställer upp frivilligt? Ha en fortsatt trevlig jul och Gott Nytt År! Julkramizar önskar Madde med tösen

2009-12-26 @ 17:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0