mmmmm........

Noll ledig just de dagarna som har gått och kommer....

Efter jobbet spenderade jag med några arbetskollegor vilket var väldigt trevligt hemma hos en arbetskollega och vi drack glögg sen pastasallad med fetaost och några goda dressningar och smaskiga mjuka bröd med pumpafrön etc..Efterrätten blev en sockerkaka med blåbär och hallon med vanilj fr kelda. Hon nämnde att allt var ifrån Viktväktarrecepten.. verkligen inte dumt...hi..själv går hon på viktväktarklubben så hon har ett mål att gå ner i vikt. Hon har verkligen blivit smalare än förut så jag är imponerad att det kan fungera så. Bara att följa efter recepten etc...

Kom hem vid nio tiden..HELT sluuuuut. Tack snälla rara en arbetskollega som kunde köra mig trots det är ett annat håll jag bor. Fick ersätta henne för bensinkostnaden. Det var värd att komma hem snabbt än buss. :)

Snart ska jag in i sängs o ZZZZzzzzzZZZZZzzzzzzz Skönt ska det bli!!

Kom ju hem sent igår också...

Imorgon efter jobbets slut kl 13.00 brukar jag sticka iväg men blir kvar till 14.00 för då är det klasskonferens, tyckte är bra jag e med och få veta detaljer om eleverna.

Sen måste jag hinna till Stadsbibblan o träffa några och planera sagostund som blir nu på lördag.

Nu på imorgon och på lördag är det utställning för Dövas Förening fyller 100 år.

Kan berätta en kort historia imorgon om det.

Blir även hemma sent i morgon för blir bortbjuden på tjejmiddan..mmm jag kände att jag inte hinner ha mysig o vara för mig själv hemma men äsch spelar ingen roll..

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Fia

du har oxå fullt upp nu ser jag. alla har mkt och göra nu när julen närmar sig.. Men snart får vi vila. ska bli skönt! :) men nu är jag ledig i 3 dgr, härligt! ska bara ta de tlugnt (hoppas jag haha)

ha en skön och kul helg du! kram

2009-12-04 @ 06:18:25
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0