God Morgon!

Nu surfar jag en stund i datan, har några viktiga ärendet att fixa och pratade med min man en stund för han är nu i Stockholm med sina barnen o hälsar på Farfar o Farmor...Känner mig något okej men fick nysa mycket på morgonen, det har nog samlats under natten så hoppas jag blir ännu bättre...:) under dagen idag...

Under dagen sen har jag tänker lägga in flera bilder, och hur var året 2008 för en kort sammanfattning och det kommande för hela 2009 som  vi längtar den nya stora projekten, som förblir vår dröm :)

Jag skulle följa med en kompis igår på bion, jag testade att åka till Coop o handla lite mat,för att se om det inte irriterar min förkyldningen eller att jag klarar av de för att tänk dig sitta vid bion alldeles stilla utan att gå till wc o nysa ut men det funkade inte för min del jöss vad det kändes som vatten som rann ur näsan, och så tänkte jag att sitta i biograf med de andra folk som kommer att höra mig med en massa näsdukar.. nej inte kul att störa i en sån filmstunden..jag fick avböja och tänkte säkert de sett en bra film.. hon har hunnit se en massa filmer, själv har jag inte sett många filmer på ett bra tag vilket det kom bara plötsligt tre filmer efter jul, det är inte mig likt! Jag tittar gärna en gång eller två ggr om året.. men jag hann se tre filmer på en månad. hi hi..

Ok hörs sen.... ha en bra dag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!

Kul att du skaffat dej blogg nu! Så kan man hänga med och se vad du gör på dagarna :)

Jobbigt och vara förkyld, du såg trött ut i tisdags. Men hoppas du tillfrisknar snart igen. KRAMMM!!

2009-02-21 @ 16:43:40
Postat av: Anonym

Välkommen till bloggen! Kul! Hoppas du blir bättre nu snart! Softar idag.skönt! Krammmm!

2009-02-21 @ 16:58:06
URL: http://helenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0