Sömntutaren Olivia

                             

Måste bara ta med den bilden in i bloggen. Olivia somnade faktiskt just på en stol! ja inte på soffan eller säng. Vi var i köket rätt länge och hade nog besök under tiden o fikade. Då tyckte jag det var lite underlig bara att Olivia brukar alltid komma fram o tillbaka från Tv rummet till köket. hon är gärna mer i social än att sitta framför tv. Men då ville jag gå o kolla försäkerhetsskull.. Ahhh!! Hon somnade, kollade om hon bara vilade el ngt, men nää hon sov faktiskt djupt. Öhh.. tänkte jag då blir det svårare för henne att kunna sova tidigt på kvällen eftersom det var en sen eftermiddag, vi håller på ibland o försöker träna henne att somna mindre på lunch och då hoppade hon över sovtid på lunchen men hon orkade inte hålla så hon satte o somnade till slut. Fniss!! Det var smart av henne att ha armen inne vid stolryggsida för att inte ramla. Fick väcka henne en stund o hon kvicknade snabbt som hon tänkte: Vad gjorde jag här etc... Sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0