uppehåll

Hej kära bloggläsare!

Tar nu uppehåll från blogg för har ju sommarlov, många gånger har jag tänkt skriva in och även sätta in bilderna..Nää..Jag njuter bara av  alla dagarna som kommer dvs " lathet" från datan. inte så aktiv nu som jag ofta surfade och bloggade under vårterminen hihi.
Men Vi döööööövs när jag har långtråkigt och att fingrarna längtar efter att skriva in igen på min blogg.

Kramkramkram på er och ha en skööööön sommar trots regnet har varit här ganska mycket nu ..grrr... det var kanonperfekt för två veckor sen, mycket sol och värmen, det älskar jag! Får hoppas bli bättre till nästa vecka.


- Ha en bra sommar! -

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejehej!!

Hoppas allt e fint med er..vi har haft det bra i värmland och i karlstad. Tur att vi åkte ej till västkusten eller till Oslo o fira femårsdagen förlovn..Det ösregnade i söndags..bläääh!! Rena pissväder..hihi..

Nästa vecka slottsfestem + tivoli på stortorget ; )

Hörs kch krampuss

2009-07-21 @ 13:00:32
URL: http://www.tancasjoeblogg.se
Postat av: Fia

Välkommen tillbaka! :)

Ja, sommaren har gått galet fort att det är dags för oss att ses igen. hihi. varsågod! Kul att ni kunde delta med på vårt bröllop!! Spännande och se var vi firar vår årsdag nästa år. Haha.



Ja, fick hjälp med headern av en snäll kompis! Kan tyvärr inte fixa header, tur att jag känner ngn som kan det. Haha.



Jaa, får se när vi kan ses, det händer mycket nu till hösten känns det som, även om vi inte planerat att åka bort någonstans. Men kanske helgen i slutet av sept? typ fredagen den 25 sept? Den 26 är vi upptagna, ska sitta barnvakt, kul! :) Men annars är vi lediga på fredagen om jag minns rätt :) Jaa, annars får det bli i oktober.. hihi.



Saknar också dej!! KRAMKRAMMM!!

2009-09-09 @ 22:28:00
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Maria Edström

Hej. hitta dig här.... Kul vi öde sågs för nån veckor sen. Kikar gärna in i min blogg, adress kan du se här vid rubrik...

Hoppas vi ses nån... Ha det bra. kram

2009-09-10 @ 09:51:55
URL: http://ashleymia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0