Första sommardopp i Solhagabadet

Vi badade i lördags, tillsammans med några vänner o barnen. Synd inte det blev flera bilder t.ex var är Poolen! Ja jag trodde vi hade tagit bilder men ICKE..sen var är Casper, Nico, Hannes och Ida.. öhh...Får bättra mig nästa gång :) KÄnde kanske barnen tog det mesta med den kameran så de fick göra vad de ville även jag inte hade tänkt på det... 


         Olivia var fotografen o tog kort på mig       J tog kort på tanja  
Olivia vill inget alls bli fotograferad, inget lust o har några bilder som hon inte visat upp sig, ovanligt hi..men det är inte alla dagar man vill bli fotograferad. Miriam som jag håller i famn, är Amandas bästis. Hon blev superglad att hon fick följa med.

Amanda njuter av den dagen, men hon tyckte att poolvattnet var rätt kallt, hon nöjde sig till sist.


Miriam, hon var riktigt hungrig hela tiden trots hon fick många pannkakor, yoggi med flingor, godis, o dryck hi hi..

Tack- snyft imorgon kommer det bli sämre väder o kallare..


Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt med sol! Jag och barnen var lediga igår, perfekt väder att vara ute i. Trist med sämre väder nu igen.. :( Precis när vi fått sol och börjat njuta så kommer regnet igen. Suck hihi

2009-06-02 @ 09:07:39
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Tanja

Din dotter e så duktig o tog kort på mig..Hihi hälsa Amanda att be dig skicka en kort till mig.. Tack för att ni kom och gjorde oss sällskap.. Får göra flera gånger under sommaren.

Kramm på Er!



2009-06-02 @ 09:28:48
URL: http://tancasjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0