Morsdag igår.....

                                 
Igår överraskade mina flickor med fina teckningar, och ännu överraskad blev jag att jag fick en present vilket jag inte väntade mig. Blev förälskad i den halsbandet, tyckte man kan ha i både vardag och fest beroende på kläder. En droppe i olivgrön o en silver droppe. SNÖ OF SWEDEN.

Allra finast är ju att jag fick teckningarna av flickorna, det ger mig kärlek och mer personlighet från dem. Halsbandet är verkligen snällt även jag inte hade behövt ( visst kan de ju inte gå in i affären o köpa själv och det var ont om tid att kunna fixa när nya huset pågår allt så lille käre make har hunnit fixa ändå. Sött! )



                                 

Älskar er mycket mina prinsessor Amanda o Olivia!

Kommentarer
Postat av: Fia

sött av dina barn (och Martin) som gav dig halsbandet och fina teckningar! :)

Mysigt och bli firad ibland. Hihi.

Kram

2009-06-02 @ 09:06:06
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0