packar, packar, flyttar kartonger bort. Puh

                                                                             

Man börjar bli lite less på det.. lite låter det men samtidigt var det jättekul att bara sätta igång med att ta bort alla kartongerna fr garage och vinden, skönt att de är tomt där bara några saker, så det gäller möblerna nu på onsdag. Tack snälla ni som kan komma o ställa upp o hjälpa till att ta möblerna till in i nya huset. Däremot kommer vi troligen att sova första natt där på tors till fre, för städfirman kommer på fre till vår nuvarande hus o städar för fullt fr taket till golvet. Verkligen skönt att få det ordnad, jag känner mig inre ångest att kunna hinna med att tvätta o städa i huset. Nej tidpress..Lika bra..

Det är bara tre dagar kvar må, tis o ons...sängarna ska nog va kvar till tors...eller vad jag inte vet hur min man tänker o tycker om vi ska ta allt tomt på onsdag redan...se hur det blir närmare.. :)


- på återseende -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0