Amanda.......

Nu har det hänt ganska mycket....även jag har inte bloggat ett bra tag... Jag sänder några bilder i blandning dvs Amandas förskott på födelsedagskalas för sina dagiskompisar, midsommarfirandet etc...Men jag börjar med Amandas kalas nu o sen övriga kommer senare..
Vi hade tänkt ha kalas hos oss men vi insåg att hemma hso oss har vi så mycket att göra och vi hinner inte att ordna kalaset så det var lika bra att ta lekbuslandet för att de förbereder allt så vi inte behöver tänka på nånting. Skönt va det. Jag ställde upp o hämtade Sara o Hugo för föräldrarna jobbade, och vi fick en tid tidigare på e.m ja det är en lite lång historia hur det blev till för jag bokade fel tid på rätt datum..ööhh...
 Sara, Hugo, Amanda och Olivia försöker också naturligvis vara med...


Amanda verkar vara lite pirrigt före kalaset.


Amanda är som värd o väntar på sina kompisar samlade till att gå upp till Bratzrummet. De andra kom och så gick vi alla upp till Bratzrummet. De fick pommes o nuggets även hamburgare... Olivia ville leka direkt men måste få mat i magen först, förstå¨r det är svårt att tänka när det roliga kommer efter maten. Amanda njöt av maten o presenter av kompisar. Hon var överlycklig att få sitta på Bratzstolen.. :)





Pappa och Olivia, han försöker få henne lite mat.


Kompisarna roar sig..


 Fin färg bild på Lekbuslandet..

 Nöjd Amanda!


- På återseende-

Kommentarer
Postat av: Addie

Ser ut att Amanda var nöjd och hade roligt. Undrar bara vad det kostar att ha kalas på skoj o buslandet? funderar på det med mina pojkar i aug. Kramen

2009-06-29 @ 07:43:53
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh det där syns mysigt och kul för Amanda att fira sin dag!.... Ciao från Madde

2009-06-29 @ 21:38:13
Postat av: Simone

Kul dag för Amanda, men inte för Olivia kan jag anar men nästa gång blir det hennes nästa gång..!Kram:)

2009-06-29 @ 22:56:32
Postat av: Anonym

Härligt och bekvämt att ha kalas på annat ställe. ERica hade sitt på vattenpalatset. Vill se huset! Kramm

2009-06-30 @ 16:26:39
URL: http://lillaparistjej.blogg.se/
Postat av: CariNa

Kära du! Inte förrän nu hann jag kolla din blogg och läsa vad du har skrivit. Roligt att läsa om vad ni har gjort. Speciellt roligt titta på bilder, på era barn och ert nya hus. Jag sa till Larsa att ni har blåa vitvaror (kyl- o frysskåp). Lustigt, tänkte jag. För jag ville ha ett blå kyl- o frysskåp (gammaldags, jättefin färg) till min gamla lägenhet. Men den var dyr. Larsa blev nyfiken och kollade... Han sa "nej, har du inte läst vad Cina har skrivit?". Hihi.



Kraam

2009-08-18 @ 22:00:25
Postat av: CariNa

Skrev ett inlägg igår och såg att det kom med. Men idag såg jag inte det längre. Kan det ha försvunnit eller ligger det någonstans... Därför får jag testa nu - får se om det fungerar ;-)

2009-08-20 @ 21:31:07
Postat av: C

Öh, pinsamt... nu ser jag att mitt inlägg från igår finns med... Då har det fungerat.... ;-)

2009-08-20 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0