Gala middag filmfestivalen 5-7 mars

                                                                       
                                                                

Här kommer bara dessa bilder som jag tog under gala kvällen. Tyvärr blev det inte många bilder som jag trodde, jag hade sett fram emot att ta en massa bilder vilket inte blev istället blev det mycket prat hela kvällen. Vi hade väldigt trevligt och fått träffa en massa folk som vi inte sett på ett bra tag. Så vi var nöjd med allting till hem vid kl 1 tiden, helt slut var jag och somnade snabbt! Puhhpuhh...
Det var kul att få använda den klänningen som jag hittade i en butik här i Örebro efter jul. Tänkte kommer jag att använda den. Den skulle också passa till olika typ av fester. Jag måste berömma Christina Yalcin som gjorde några delar av löshåret till mitt hår, hon såg till att det inte ska synas "falsk" så hon fixade det hela och tack för hennes hjälp. det var jobbigt att locka håret i långt tid, man är inte van eftersom är själv inte långhårig. öööhhh...tänkte ska jag spara långt men man behöver inte locka varje dag heller. Hur ofta fixar man håret då borde jag inte klaga när jag gjorde det ändå. Fick ju sällskap av Tina o hennes man och familjen under tiden. Örhängen hade jag svarta från början men Tina o Ida tyckte att det matchar inte riktigt till klänningen så erbjöd Ida att låna ut sina ett par örhängen i silver, Tack snälla du som lånade ut!

Var ute i fredags och kollade en massa urklipp filmer som döva har gjort. Fick intryckt att några var bra och några var så sega. Jag och min kompis satt o disktuerade om dess filmer, det kom fram att vi hade likadana tankar etc...

Ja det var verkligen rolig att få komma ut, såna tillfällen kommer man ju inte så ofta. Min man och jag tyckte vi skulle behöva komma ut så Farmor kom o passade lör till sön. Tack Farmor!

Tiden rann i väg så filmfestivalen är slut och det blev lyckad och bra jobbat av Patrik o Alexandra för den fina programmet.


Först och främst dessa minibilderna fick jag lyckats nu förstå hur man gör..T.ex Rävgången bilderna förstod jag inte hur jag skulle få in fler bilder för ett ämne att skriva om. Tack S för besök en stund igår och att du förklarat mig det här hur bilderna sätts in i ett bild. Toppen nu kan jag det!

-Kramis-

Kommentarer
Postat av: Fia

SÅ vacker du var, även om du redan är det. Hihihi.. Men kul och vara extra fin ibland! :) Vi hade oxå kul i fredags, synd att vi inte hann ses..

KRAMMM!!

2009-03-13 @ 15:53:54
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Cammy

Det var kul se dig, tur att det inte blev eldvåda i studion ;) Hoppas ses snart igen. Kramar

2009-03-13 @ 16:41:07
Postat av: life boy

Jisses,Jag kände inte igen dig syrra!

Du har förändrats så mycket sedan jag såg dig sist och det blir ju så när man blir äldre o äldre för varje år...fniss...Jag har fått gråvita hår nu..hehe...Det var fina bilder på er och du har alltid vacker hår...

/bror Jonas

2009-03-13 @ 19:46:39
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv
Postat av: Simone

Ohh du hade lock också på dig på Gala. Det sa du inte... men men som sagt jätte vacker på dig..Kramm

2009-03-13 @ 21:26:25
URL: http://moon.blogg.se/
Postat av: Addie

Du var jätte fin den kvällen. Se till att du och Martin går ut då och då för det behöver ni faktis. Kram Addie

2009-03-13 @ 23:05:17
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul se fina töser! Sköt om er i helgen! Kram

2009-03-14 @ 09:39:23
URL: http://lillaparistjej.blogg.se/
Postat av: Malin C

Du har en snygg stylist när du är på fester. Kanske du ska jobba som stylist om du vill byta en yrkesbana?:) Nu är flickorna här och de äter taco. Hungriga som vargar är de men de kom hit sent med bussen för det gick inte en tidigare. Vi hörs imorgon! Ha en sköön kväll! Kramm

2009-03-14 @ 19:32:50
URL: http://steneborg.se
Postat av: Tanja

Kul att se bilder på filmgala..Nice!! Synd man inte kan se närmare bild på oss ; ) Men ser fint ut..Kan du skicka till mig via mail? Plus mig och jocke bild oxå.. tack!! Tog inga bilder där..suuuck!!! Lämnade den i jackan..dumt av mig..skulle ha bärt med mig mobilkamera o ta bilder..= (

Puss god natti

2009-03-15 @ 00:03:21
Postat av: Yvonne

Hoho, ni såg ut att ha roat er ordentligt på Filmgalan.

Du var jättefin. Håret var vackert. Tina var duktig att hon hjälpte dig att bli vacker för kvällen. Nåt extra för din make! ;-)



Kram

Y

2009-03-15 @ 08:35:29
URL: http://vittarvackert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du såg ut som du hade väldigt kul!! :-D Flera fester att se fram emot framöver ;-)krampuss JF

2009-03-15 @ 14:34:57
Postat av: Tina

Puss puss på dig! Som du vet kollar jag inte blogg så ofta. Kul läsa och dela med en del av ditt liv ;)

Tack för den stunden vi var hos er. Kommer att kika in då och då. Puss vännen!

2009-03-21 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0