har blivit också utmanad men uppskjutit länge :)





1. Vad heter du? Carina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Cool
3. Flicknamn: Cornelia
4. Pojknamn: Casper
5. Yrke: Chaufför
6. Färg: Cerise
7. Klädesplagg: Collagebyxa
8. Mat: Citronsoppa
9. Sak i badrummet: C- vitamin
10. Plats/stad: Colorado i USA  - det stod inte att man ska nämna svenskt stad :)
11. En orsak att vara sen:
12. Något man skriker: Coolt!
13. Film: Crocodile Dundee  - många år sen
14. Något man dricker: Coca Cola
15. Band: Carola
16. Djur: C ? grrrr...
17. Gatunamn: C ?
18. Bil: Citroen
19. Sång: C ?
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Curling

Nää det var inte så lätt! inte mycket att få fram med C....jag är egentligen inte döpt till C men har alltid skrivit med C.. då får jag prova fram med "K" eftersom det är mitt riktiga namn. :)

Ni som känner till kanske kan lista ut de som jag gjort frågetecken kan hjälpa till om ni vill... Min hjärna vill inte jobba mer för att få komma fram till sist :)

Ni som kommer in just det här blir utmanad att göra likadant, men ni som har gjort det tidigare behöver ni inte göra det igen :)


Kommentarer
Postat av: cina törnblom

Min man läste det här och gav mig tips..en orsak till att vara sen: Chock t.ex el eller ngt annat. ja det stämmer ju bra.mmmm

2009-03-30 @ 21:35:05
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0