kaviar modell?

      Lustiga bilder! Hittade på nätet.. Jaa..Måste det vara en KALLEs ansiktet hela livet, jo det är ju han som har varit skapad ifrån början..det såg roliga bilder från andra motiver..såå...Den ser ju rädd ut och andra tjejen med långhåriga,sen tofsen och sen kanske Martin själv. hö hö..                                                                                            Inte så lätt att fixa genom painttavlan att få Martin in på den bilden. humm...fniss fniss.. hanhar inget aning om det förrän om han tittar på nån gång i min bloggsidan..fniss...   

jag tänker liksom vi säger hon eller han... är det skillnad...eftersom vi frågar alltid hur mycket är klockan dvs alla svarar hon är halv tolv....   Det har väl inte hänt att vi säger att han är halv tolv.. Så det har nog med historien att göra...Fröken Ur hette det då den tiden minns jag när jag var liten. Kaviar är märkt av en killmotiv..direkt från början och det har inte förändrats till att byta till något, bara ännu fler smak än en som det var förr i tiden en smak sen bygger till flera olika smak..
Leker egentligen med de bilderna som jag tyckte det såg roligt ut... hihi...

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!

Haha, kul bild på Martin! Får se vad han säger sen när han sett den :)

Låter som att du haft en kul helg, jag jobbade då, men tur att helgen gick över snabbt. Hihi. Jaa, till påsklovet är vi lediga, så kanske dags och ses? :)

Kram

2009-03-24 @ 22:36:31
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: cina törnblom

joo martin har sett.. han sa det första "LUSTIG" sen garvade han ...skulle ha gjort proffsigare då syns ansiktet smälta in i kaviargubben hehe,

jaa haft verkligen kul under helgen.

Ok vi hörs för ska fixa flickorna med kläder o frukost.

Krampuss!

2009-03-25 @ 06:54:24
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0