Kram till er för helgen 20-22 mars!

                                         

"Vi" stod det på kortet, men jag tänkte mest på katterna som föreställer nån av mig där på bilden även spelar ingen roll om det e svar el orange, för jag tycker det var en söt bild att välja eftersom ansiktet spelade ingen roll hur det ser ut. Katternas ansikten ser likadant ut för alla och mina kompisar såg ju inte likadant ut så tog jag den bilden liksom döljer  ansiktet som motsvarar på det sättet

Jag sänder detta hälsningen med en kram  till alla nyss ihelgen jag träffat och det var verkligen så rolig att få komma ut o träffa er många som ett par flugor i en smäll. Alltså jag kramar till den andra "katten" är till er alla som jag träffat o umgått hela helgen. Dvs jag menade kram som tack att jag varit hos er två olika hem o ev träffat fler på barnets kalas. Även hade jag sällskap i bilen för resan dit o hemåt.

Tack T och C.Mysig att ha er att åka med o hemåt! Sött att C satt i mitten mellan två tjejerna. Som tur det var att vi hade dvd filmen och de åt gott..:) Olivia somnade ändå o var rätt trött, hon sov inte på dagis. Amanda somnade också. Han var pigg hela vägen eftersom han sov på dagis, var ändå nöjd hela vägen.

- Hugs!-

Kommentarer
Postat av: Tanja

Taacckk för sällis ; ) Det var så kul att åka med er. Söta tjejer du har..Tog bra hand om min lille C..Många killar måste vara lite avis nu eftersom det e inte ofta man får sitta mellan två snygga tjejer..hoho...

Vill gärna åka med dig igen någon gång framöver..om ni ska besöka Sthlm igen...så kolla med oss ifall vi oxå åker dit samma helg...; ) Pusss

2009-03-25 @ 15:16:27
URL: http://tancasjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0