Kramen

                                 
Just det kram till er alla, har inte varit så aktiv denna veckan o blogga. Det kommer nog snart troligen efter filmgalan som ska pågå nu till helgen. Ska få min nära o kära från Stockholm o hennes man o sova över hos oss. Det är inte ofta vi umgås när vi ses, trots vi bor i olika stad. Vi försöker umgås när vi just ses. :)
SÅ deras pojkar ska sova hos oss också så de får leka med Amanda o Olivia, Martin blir barnvakt den kvällen. Han kastar ut mig tillsammans med dem för att gå på bio, eftersom han ska gå med eleverna nu på tors o se på filmer. Men sen kommer farmor hit o passar lör till sön, då ska pojkarna hämtas av mormor o morfar som bor 12 mil från Örebro.
Då får jag och min man gå ut o ha trevligt på galamiddan, blir spännande och extra är det när alla ska va finklädda och kul att se andra också klä sig. Det är alltid kul. har pratat med några tjejer som har planerat om hur håret ser ut, hur klänningar ska se ut.. Verkligen kul.. Det kommer säkert antal bilder efter filmgalan.

Så missa inte!

Denna veckan får jag ta det lugnt från att blogga men man vet aldrig om jag hinner kasta några ord av rent spontanthet under veckan..Mmm så är det nog svårt att säga som jag hade tänkt mig hihi...

ja som katten visar  med en mysig kram till er som läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!

Tack för kramen! :)

Kul att du ska ut och titta på filmen på fredag, då ses vi kanske, om du ska på samma tid som vi.. Min mamma ska passa barnen, jag och Nicklas ska först äta ute och sedan titta på film och sedan är det pubafton som gäller. Ska bli kul och träffa lite folk! Det behöver jag. Hoppas vi ses något då. Kram!

2009-03-04 @ 08:06:09
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Tack för den söta kramen.



Ha en kul helg på Filmgalan. Jag själv ska inte med. Vore skoj om jag kom ut nån gång och mingla bland filmfolk.

Ser framemot bilder från galan.



Ha det gott.

Kramegosi

Y

2009-03-04 @ 08:39:03
URL: http://vittarvackert.blogg.se/
Postat av: Helén

Kram tillbaka! Ha det jätte skoj nu i helg! Jag ska på VTF:s årsmöte+puben på lördag och så ska en vän serva min kära BOB:en. Om ngn timma sticker jag till Götet och äter med två tjejkompisar någanstans i Lilla London och se på tystteater ikväll. Blir skoj! Kram igen!!

2009-03-04 @ 11:58:20
URL: http://lillaparistjej.blogg.se/
Postat av: Fia

Hihi, ja det är kul och vinna något ibland, men att jag gissade så nära, kunde jag inte tro på :)



Pilgrim säljer fina smycken, men just detta halsbandet brukar jag inte ha, ska nog ha det på fredag, vi får se om det matchar ihop med min klädsel. :)

Kramkram!

2009-03-04 @ 21:29:56
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Cammy

Ska bli skoj se alla finklädda och så!! Klänningen har kommit som jag beställt, ska prova nu. Förhoppningsvis passar den mig! Ses på lörd. Kram!

2009-03-04 @ 22:22:34
Postat av: Fia

Hihi, ja det är kul och vinna. Men inte ofta jag har tur. :) Så jag får passa på och njuta. Hihi, jaa tror jag ska ha halsbandet i morgon, vi får se om det passar till mina kläder i morgon.



Ja, det är så härligt att få komma ut, inte ofta jag har tid att komma ut och göra många roliga saker på en gång och med Nicklas! :)



Ja, tänkte först, va rosa?! Jaja, men nää det passade jättebra! Ska ha den imorgon. Kul och ses!!

kramkramm!

2009-03-05 @ 20:45:00
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: life boy

Hej,syrra Cina!

Synd att vi inte kunde ses i örre när jag ska dit idag och är där fram till på Söndag,men vi kanske kan ses på stan av en slump & det vet man ju aldrig,eller hur!!!!

Vi kan ses senare i sommar när vi hälsar på er i ert nya hem och fikar...vore skoj!

Du får ha en trevlig helg och hälsa din make så götter samt barna o din kära pappa.

Hälsa Simone med familj oxå

/bror,Jonas med sambon Gunilla

2009-03-06 @ 14:50:32
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0