Nu reklam på Oskarsvägen annan bild

Jaa..
Jag försöker kopiera från Åhlens bilden den tjejen som har vår/sommarkläder på sig men förgäves, när jag nu idag åkte efter en föreläsning som slutade vid 16.00. Idag var det obligatoriskt dag för oss på Bsk som ska stanna till kl 16.00 och att vi har en obligatorisk e.m en fredag till den 8 maj, sen är det för kompensation för att vi blir lediga tisdagen den 14 april.tjohoj efter påsklovet! Visste inte själv det för trodde det gällde bara eleverna att de är lediga medan vi jobbar, men fick veta vi personal är också lediga..hmm...har lite liksom planer att åka till en barnkalas som vi e bjudna till just på annandagpåsk måndag den 13.e...så vi klurade till hur vi ska hinna hem och om det blir bara jag och tjejerna eller om min man följer med men hans barnen kommer den dan då bör han vara hemma, själv behöver jag inte anpassa...

Joo angående reklambilden..När jag tänkte då jag åkte förbi att Harmenbyxan försvann.. fr Gina.. Jaså har den bytt till annat, då det var Åhlenstjejen.. Fina kläder faktiskt .. Rött o ljusblått var det.. men det lockade mig inget, på tanke att jag vill hellre spara pengar!

Hi. jag lyckades denna gången i allafall o harembyxan lockar mig nu inte längre så det blir inget köp och jag SPARAR 199kr!! hippa! fnisss fniss..

Kommentarer
Postat av: Sofia

vi slipper jobba över den 8:e maj!!!!! :D de sa idag precis innan vi fick gå för dagen, att den 8:e troligtvis kommer att ställas in och det istället blir en dag i höst, kanske i aug, och med fest på kväll... trevlig helg!! kramis

2009-03-28 @ 00:15:56
URL: http://sosia.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0