Rävgången-Olivia

Som vanligt älskar Olivia att stå framför Kameran. Hon tycker allting är så spännande och hon var visst envis att försöka åka skridskor, hon ger inte upp för det och samt var det mycket folk där på RÄvgången, jag trodde det hette Rävåsen, men en vän rättade mig till Rävgången, så hoppas jag denna gången var rätt stavad. hi... Den ligger nära I3,  Rynninge områden. Fint o vacker utsikt..
Ja som ni ser jag sparar o lägger in i varje bild varför inte kategori och att alla bilderna är i ett områden t.ex Rävgången, det har jag fortfarande inte lyckats och inte kunna förstå hur eller var jag ska göra. har inte heller frågat några av mina vänner hur man gör, men jag försöker envisa att klara det själv om jag inte lyckas så får jag fråga dem. :)
Det skulle jag ladda in bilderna förra helgen men tiden rann och så ville jag ta med dem också eftersom vi också har ´varit ute i naturen som vi tycker ibland om och vädret var helt perfekt.. Vi tog med oss varm oboy och mackor. De njöt och tyckte det var mysigt att äta ute.

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Vad mysigt ni hade! :) Kul och åka skridskor på sjön! Mysigt och komma ut lite.

Synd att vi inte hann ses i fredags, såg dig på bion, men lite svårt att säga hej till dig då du satt en bit från mig :)

Jaa, men snart bör vi ses. Haha.

Kram!

2009-03-09 @ 20:57:45
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Tanja

Vad mysigt..skulle vilja åka till rävgången någon gång. Men då vill ha sol sol.. = )

Casper tyckte också att det var kul att åka skridskor i Trängen. I lördags var han så trött och orkade inte åka skridskor..får se nu på lör..hih

Ska ha öppet hus på lör..jag jobbar och det är på på mitt jobb. Sprid gärna vidare till era hörande vänner.. Så kan de söka tsp-linje eller tolkutbildning. Kl 10-14

Klerkgatan 16...



Pusskram

2009-03-10 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0