Snygga plagg fr Åhlens!

                                                             

Döööläcker vår o sommarkläder.

 Snygg brun väska. Himmel vilket pris det kostar! nää jag får nöja med mina andra väskor. Den skinnväskan påminner 70 talet. Min mamma har en sådan skinnkort kjol i samma färg som jag har fått nu för min mamma kan inte ha den längre, men jag fattade inte att mamma hade den. jag provade själv och hade så svårt att komma ut med den. Varför?
Joo Den är alldeles för kort, försökte dra kjolen lite längre för jag känner att min rumpan är vid kanetn. Ujamej nej det klarar jag inte att ha .. hihi.. jag får fota min mammas skinnkjol med bälten nån gång, men snyggt är den. Om man ska planera att man ska inte sitta nån gång under kvällen utan STÅ hela kvällen Fniss...:)

Den svarta tunika ser skön ut, siden kanske tror jag el tyg.. Snyggt till strechat jeansbyxa eller utsvängda jeans byxor..hmm..
Vet du vad!
Högklackarskor.. egentligen tycker jag om och skulle vilja gå i dem i vardagarna. men men nää. jag måste tänka på det bekvämmaste för min del för jag jobbar på en skola och jag känner samtidigt jag vill inte vara kallad snobb.. Jag menade inte så min tanke säger bara för jag känner att jag kommer att trivas med såna skor. Men varför inte jobba i företag eller dylikt som kontortjej..då skorna hade varit perfekt att ha varje dag..Mmmm. jaja.. jag hade en gång röda högklackarskor på Dövas Dag i Vänersborg, jag var egentligen lite skraj för att använda. Ja ful vana tror jag eftersom jag är inte van med såna skor. Men då använde jag de röda skor. Mmmm spännande var det och försökte hålla mig vid balans bra för vid några drinkar fungerar det bra men om det varit flera drinkar då skulle jag ha fått foten bli bruten är nog inte trevligt eller svullen.
men tyvärr hade jag inte dem hela kvällen. Det gjorde ont, förståss är jag ju inte van vid det och så tog jag av dem och tänkte herregud vad skönt då e jag utan skorna och gick i nylonstrumpor ett tag sen tog jag dem på mig. ööhh..
Men..
visst att kunna ha dem ibland att gå ut o äta gott eller krogen vid sommarkvällar med vänninor...:) mmm..

Ja det skadar inte att drömma! :) Jag kommer nog inte att göra det i verkligheten ....hi..

- Ha en gott fredag! -

Kommentarer
Postat av: Ida

fin tunika :D

2009-03-30 @ 22:39:05
URL: http://idatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0