Testar med "k"




1. Vad heter du? Karina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Karl
3. Flicknamn: Karolina
4. Pojknamn: Kalle
5. Yrke: kontorist
6. Färg: Korall
7. Klädesplagg: Kjol
8. Mat: Kotlett med pot.gratäng
9. Sak i badrummet: Kam
10. Plats/stad: Karlstad
11. En orsak att vara sen: Kaos i vädret
12. Något man skriker: Kaaaaa....ähum..vad...Koooolllllaaa!
13. Film: Knigh
14. Något man dricker: Krusbärsaft
15. Band: Kizz
16. Djur: Katt
17. Gatunamn: Kristallvägen
18. Bil: Kia ( fick hjälp av min man öh ) :)
19. Sång: Kråkan som satte på granen fick....ngt i det tror jag..
20. Aktivitet med mer än en deltagare: K......

Nää lyckades inte hela heller! Inte lätt för mig att få fram orden när det känns låst i allafall, Då är det väl tecken på att jag är trött? ska nog lägga av det här o krypa in i sköna säng o läsa lite sen ZZZZZZZZZZZ

- Z Z Z Z -

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag kan hjälpa dig på slutet punkten,aktivit fler en deltagare - Karate. Fniss! Du gjorde bra iallafall!Krampuss

2009-03-29 @ 21:32:47
URL: http://moon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0