GRATTIS MIN ÄLSKLING 41 ÅR!

                                             

Grattis grattis vår käre make/pappa på din Våffeldagen idag!

Flickorna gav present inklusive med syskonen också. Han var verkligen nöjd med alla presenter, det han fick var mjukis byxa ( jag har förstört hans byxa när jag målade. ööh hihi så får han ny ) ev en tröja och presentkort hos Tatoo, nu äntligen är det på allvar för hans del, han har pratat på det i många år och provocerade mig att han är renare än vad jag har eftersom jag har två tatueringar, och att han inte har nånting. men jag frågade om han kan tänka sig tatuera sig ändå.

Då svarade han:

Ja gärna sa han men frågan var när.. och det såg ut som han tyckte hellre jag ska se till att han ska göra det genom att vi fixar en tid o datum.  Det trodde han aldrig att vi skulle göra men tyvärr så händer det just idag och Så blev han just överraskad att det ska va just nu hi hi.. Han blev så glad och tänkte ofattbart, nu har han ett datum lång fram över och få god tid o fundera vad han vill vilket han har funderat olika som blir till sist ett som han får bära livet ut. Om datumet inte passar honom får han ändra på det och flytta till ett nytt datum..

Vi ska äta tårtan ikväll och ha mysig ihop..

Grattis 41 åringen!

Pussar från oss  alla 5 Törnblommare

Kommentarer
Postat av: Fia

Du får gratta honom åt oss!! :)

Kul att han fick presentkort för att tatuera sig!

bra klappar ni köpt.

Kram

2009-03-25 @ 21:12:50
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis världens bästa pappa, älskar dig mer än allt! du är bäst

2009-03-26 @ 12:54:33
URL: http://idatornblom.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hälsa honom och gratta från oss tre. Har Martin bestämt sig och vad ska han ha för tatuering??



Kram



2009-03-26 @ 15:18:46
Postat av: Addie

Gratulera honom från mig med. Smart att vara tyst att han fyllde år när vi jobbade ihop fy fy på honom. Kul att han fick presentkort för tatuering. Jag fick det också när jag fyllde 35 har NOLL tatuering men jag är så feg så feg och tycker att det passar ju inte Addie så jag bad om annan presentkort. Kan du förställa dig mig med tatuerinh?? nä nä det är bara inte min lilla personlighet haha.. Fast jag ville ha det förut

2009-03-27 @ 05:42:39
URL: http://addiswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0