Besökte på Hällabrottet i söndags!

                                    

                                        

var hos familjen Holmberg/Jansson. Alltid lika trevligt vara där och flickorna lekte. Saknade Elias men han var med sin pappa och det blir en annan gång han är med på bilden. Det var ett bra tag sen vi var hos dom så man hade så mycket att prata om. Hon och jag jobbar nämligen på samma arbetsplats men vi både har fullt upp och att man hinner inte  liksom att sitta o fika eller liknande utan vi småpratade ofta en stund och sen måste man kila iväg. Så den söndagen var vi båda lediga och inget som lärare och rektor utan som Línda och Carina.
Barnen Filippa o Elias som inte är med på bilden har Amanda och Olivia umgått mycket sen när de var bebisar. Kul att se utveckla att alla barnen växte. Man kan inte trooooo att tiden kan verkligen gå så fort!

Den helgen var jag och flickorna själva när min käre Man Martin var i Stockholm med sin kompis och överraskade sin barndomsvän som fyllde 40 år och de hade roligt där bl.a Gröna Lund etc...Så man passade på att träffa andra vänner med barnen den helgen som jag nämnde prickiga tjejer och hällabrottet barnen :)

- Kram -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0