Några bilder till ... :) problem med data också hrmf..

                                               


Första bilden var det på natten lastbilen kom, vi fick ett sms av en grannen som var mitt uppe på sent kvällen och fixade och hon såg tre gigantiska stora lastbilar med husdelar från Smålandsvillan. Hon ville tala om för oss för hon förstod att det var vårat hus, när vi fick sms så instämde det och vi blev överraskade att de kom redan på kvällen och jag trodde de skulle åka på natten och vara framme kl före 06.00 men icke..

SÅ Martin tog mopeden och åkte direkt dit och fotade ( knasig man! ) Sen nästa morgon som jag berättade tidigare var han där och väckte också Lukas, hans son som var med och vaknade 05.30. Duktig grabb! De fick se vad som hände..

Kunde inte hämta flera bilder för det stoppade hela tiden, så får jag fixa imorgon för vi ska åka till Stockholm och sova en natt hos farfar o farmor, samt få jag då träffa mina ögonstenar Amanda och Olivia.

Bilderna skickar vi fler när vi är hemma imorgon ....då får ni se hela huset klar och ev inne hur de ser ut.

Ha en fortsatt bra dag idag!


- 1 maj -

Kommentarer
Postat av: brorsa

Det ska bli spännande och se vad som händer med ert hus hela tiden som utvecklar sig.

Jag kanske missar lite när man ligger på sjukhuset i några dagar..suck!

Vilken strålande väder idag och vi är ute hela tiden ....

/brorsa Jonas

2009-05-01 @ 15:11:43
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0