Olivia kom på spontant den dag.....

   Så ser mitt hår              sen flätar mamma mitt hår.         

Det är kul att bli fotad tycker Olivia. Hon var hemma då hon kände sig så dålig och gnällig och var inte på sin humör på morgonen och  då tyckte jag att hon inte var riktigt kry men plötsligt ett par timmar efter kom hon på o hämtade kameran och ville jag skulle ta kort på henne, då tyckte jag hon verkade må så bra. Hon är väl inte sjuk som hon var så  i morse. Då frågade jag henne...mår du verkligen bra?
Mmmm...Olivia började le... Är det bara för att du inte menade vill egentligen vara hemma o leka med mig? Olivia skrattade och hon funderade om hon skulle säga att hon skojade med mig ååhh... inte roligt att lura mig att jag var hemma med henne o vabbade.
Sånt är livet men hur som helst var det jättemysig att vara med henne i en annan relationkänslan när Amanda inte är i närheten. Så vi hade verkligen roligt ihop.

Nästa gång har jag nog bättre koll hoppas jag :) att hon inte ser sjuk på låtsas.....

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul för Amanda med fotbollen! Hoppas hon fortsätter med det när hon blir större. Edwin älskar oxå fotbollen, de kanske får spela mot varandra. Haha

Vad sööööt Olivia var i håret och hon är så söt! Kanske tar hon en massa bilder på sig själv när hon blir större. Hihi

Jaa, man brukar ibland känna att man vill vara hemma med sin mamma själv eller bara vara hemma, det kan vara skönt i bland. Samma med mina pojkar, men har sagt till dem att de inte får ljuga för mig, för en dag kanske de verkligen har ont och jag släpar med dem till dagis.. inte kul..

Jaa, hoppas vi hinner ses ngt i veckan. Krammm!!!

2009-05-19 @ 10:31:57
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Madde

Blivande fotomodell?? Ibland tror jag att barnen vill ha mysigt med ngn av förälder... Samma med min dotter men det kanske finns andra orsaker...Vad vet jag?

2009-05-19 @ 19:11:23
Postat av: Simone

Hihi jag tänkte direkt på fotomodell som Madde skrev.. Ujuj Söta tjejer.

Krampuss

2009-05-19 @ 23:51:49
URL: http://moon.blogg.se/
Postat av: Tiny

Vilken sötnos!! Hon är vacker er Olivia! Snart e hon 4 år osså.. tiden ramlar verkligen sin väg snabbt! Ps, känner igen det där med att tjejjerna vill vara hemma ensam ibland med mig,, brukar låta dem få göra det ibland, de har ju lite tur iom jag ofta börjar kl 13 som tidigast.. finns möjlighet att stanna hemma.. Kram

2009-05-20 @ 10:16:28
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej! Ja, det var kul och träffa dej på träningen igår! Kul och träna tillsammans, haha.. Jaa, det gick bra att cykla hem, skönt väder igår. Vi ses till helgen! KRAMM!!

2009-05-20 @ 12:41:27
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Tiny

Tjo igen! Ja, Joc sa att han träffade er på tspdagen, jag jobbade som vanligt,, jum hum.. haha.. Träffade på Martin i tisdags, då de träffades på Cafe 019 om Dövas dag,, ska vara med då och träffa alla.. kommer vara mammaledig OM jag skulle få oturen att jobba.. Nu imorrn på galan kommer jag dock inte pga jobbar natten.. börjar kl 20-09,,, tog inte ledigt pga tatt ledigt de två sista helgerna för Fegen och Leksand.. så nu jobbar jag.. I höst kommer mitt arbetsschema bli så mkt lättare, mycket mera ledigt.. ska bli såååå skönt! ;) Idag ska jag bara njuta av att vara hemma me sötnosarna innan jag beger mig te jobbet imornr.. har jobbat varje dag denna vecka.. hoho, men SNART sommarlov!! Längtar så!! Ska va ledig hela tiden, hur gör ni? JObbar extra? Kramen!

2009-05-22 @ 10:23:11
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0