Fredagsmys..utan Martin.. :/

Amanda blev bättre för varje timme nu idag, nästäppen har stoppats och att de torkat nu, inget mer rinnande.Hon var lite varm också.Men annars verkar det ok då är helgen fri för henne att göra mer vad hon vill.
Har precis lagt tjejerna nu, så jag får ägna min egen tid nu med ett par glas vitt vin. Gott! En avslappning för mig sen tänker jag lägga mig tidigt och läsa en massa skvallertidningar. Har samlats en del som jag inte läst detaljer sen två veckor sen.:)

Men Olivia har klarat sig denna veckan med att inte har hostat men nu ikväll när jag myste med tjejerna framför tv o tittade på DVD, en tecknad film från juletid...mysig..så hostade Olivia ganska mycket..Mmm...hoppas det är bara på kvällen dvs att hon fått in sig mycket choklad o druckit vatten så det kanske blivit lite retsamt i halsen..mm se hur i morgon, håller tummarna att hon inte hostar i morgon.

Martin saknas här hos oss nu, han kommer hem nu på söndag e.m. Imnorse följde jag med honom för att hämta Stefan Mauritzsson och körde till tåget, där jag lämnade Martin för de ska till SDI konferens på båtresan. Antar det var till Hellsinfors eller ..hmm. båtresan konferens vet jag bara hihi.
Ja kände på något sätt att det är skönt att sova SJÄLV på stora sängen, kan rulla eller utan att anpassa...hi..men denna veckan har Olivia kommit till oss pga mardrömmar och sånt, så det har varit lite jobbiga nätter pga trångt och hon rörde sig ganska mycket.
Så jag hade inte sovit ut ordentligt på något sätt denna veckan, det var så länge sen hon kom till oss på nätterna, det har liksom försvunnit men nu är det nog tillbaka kanske en ny fas för henne.

Så det spelar ingen roll om hon kommer i natt igen när jag vet en person är inte i sängen, dvs det finns plats åt henne. :) Kommer att sakna ändå Martin när jag är van att ha honom i närheten. Puss älskar dig min Martin ses på söndag!

Nu byter jag till annat ämnet. :)


Jag tänkte just nu på en kompis som ska förlänga håret idag, är så nyfiken hur det gick för henne idag. Väntar otålig på SMS att hon ska skicka en bild på sig, jag tror hon måste bekanta sitt hår först för sig själv när hon har förlängt håret innan hon är redo att skicka till oss några som ska få se henne.

jag har däremot gjort också i somras. Men det var synd att det försvann kort när sommaren tog slut. Det var lite lustig för vad jag gjorde egentligen. Jo jag lekte med klister som fäste inne i håret så jag repade bort dem för de var likadan som sår på huden som blir skorpa sen är det rolig att klia eller krafsa lite osv så det lossnat för varje gång.

Då tänkte jag ..jaa jag tar bort några bara för att det inte ska se för tjock ut med förlängningen, jag tyckte det var lite för tjock med en massa håruppsättningar så jag tänkte bara minska men det blev bara mindre och mindre.till slut fan tänkte jag det blev tunnare...skyll mig själv men jag tyckte jag inte har betalt så mycket så jag har inget dåligt samvete för det hihi..
Har sparat dem alla blonda uppsättningar som jag funderar göra det igen nästa år. Se hur..
Jag har ju gjort många gånger...Jag har haft bara en eller två gånger som är mitt riktiga långa håret när jag var mammaledig o hade Amanda som bebis, sen var det samma sak med Olivia, men var då hos frisör blev jag missnöjd.. shitsamma en tråkig historia som jag inte vill minnas.

ska se om jag har bilderna,ja det fixar jag sen.         

- Ha en skön helg-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0