Minstingen sjuk.

Nu är det nästa familjmedlem är inte riktigt kry, hela natten har Olivia hostat o bett mig om papper för att få nysa ut. Insåg att hon bör vara hemma idag för det blir inte rolig om hon smittar andra barn på dagis.

Nu ligger hon i sängen o tittar på DVD, hon är inte van att ligga lugn o stilla, hon föredrar att röra på sig mycket. Men jag har sagt att vi tar det lugnt idag, ingen bus o spring o lek idag för hon är hemma från dagis.

Jag hade velat jobba idag men Olivia är mammig, så lika bra vara hemma. Hur blir det i morgon tisdag vet jag inte heller.hrmm..onsdag måste jag nog jobba igen då måste det bli Martins tur att vara hemma.

Martin har kommit hem i går och att han var helt slut pga lite sömn etc.

Han har haft bra och intressant där på SDI konferens, många folk var med där.

Nu är det min tur att åka iväg Birka Båt nu på fre och hem på lör kväll med tre vänner. Två andra vänner skulle följa med kunde inte. Men vi får genomföra ändå och det kan vara skönt att bara komma ut o äta gott o umgås.

- Bye bye -

Kommentarer
Postat av: brorsa

Tjena,Syrra!

Läget?

Det är inte så kul att bli sjuk så jag hoppas hon blir snart frisk igen.

Jo,Jag kan inte fatta att du har förändrats så mycket på senaste åren medans jag & Jojjo är densamme personer som inte har förändrats så mycket på utsidan men däremot insidan.

Om du går på stan,

jag kommer inte känna igen dig idag såsom du har förändrats så mycket på utsidan.

Du är Mamma,frun och lärare som person...

Mmm,Hopppas jag kommer förändrats på utsidan jag medskratt

Jag mår väldigt bra men trött.

Vi möblerar om i vårt hus så det ska bli vårt gemensamma hem på riktigt.

Jag bor fortfarande kvar med min älskade sambon och då har vi varit tillsammans i 3 år.

Tiden går så fort i en rasande fart när man har fullt upp och det händer saker hela tiden framför en...

/brorsa Jonas

2009-11-24 @ 12:31:08
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv
Postat av: Marina Nordin

Oj... hoppas lill-tjejen snart blivit frisk och inte hostar så mkt mer...

Skönt vara hemma med mamma o ha mysigt.. :D



Hoppas ni får de skoj på båtresan under helgen!! :-)



Kramm

2009-11-25 @ 20:33:24
URL: http://litenmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0