villamässan

Förra veckans helg var vi på Villamässan en fredag eftermiddag. Vi tog med barnen dit också. Jag hade förväntat mig något att det skulle vara bra inspiration..Men nix...jag tyckte det blir bara sämre o sämre... Förra året var jag där också, inget nytt och det kändes likadant.

Var faktiskt besviken, stannade bara en o halv timma. Barnen var ju nöjda för de fick godis, reflexer, klubbor, ballonger, pennor, barnpassningplats de fick leka där en stund.

Förnågra år sen har det varit Villamässan på Aspholmen, som var mycket bättre för då hade de köksluckorna i olika färg framme på platsen, badrumsmöblerna, badkar i olika modeller, olika dammsugaren, större växter o olika trädgårdsredskap, stor avdelning med tyger o symaskiner, sen madrasser som man får prova ligga på. Där vi var var begränsad, inte mycket. Fick veta av en som jobbar på dagis var lika besviken som jag, hon sade om man ville veta fler än saker som visas på platsen så får man ringa o få information., En dålig exempel för hur för döva? skriva på lappar etc nää blir inte samma sak. hmm.

Hoppas det finns fler som tänker likadant.. Man börjar undra om jag skulle skriva till NA:s åsikter om detta men jag säger o tänker ofta men GÖR inte i verkligheten.hrmm typiskt...jaja..

Vi åkte dit bara för att få inspiration. Vi vill få något lite nytt exempel badrumsmöbler, badkar, kaklar o värmegolv till vår framtida badrummet på övervåningen, även trädgården olika alternativ. Men vi ska be ett företag komma hit o göra olika ritningar hur trädgården i framtiden ska se ut om vi tycker något av dem är bra som vi kanske kan anlita på o ordna här..se hurdet blir sen i vår.

- Besvikne villafru -

Kommentarer
Postat av: piggelin

Ja du, du kan skriva nåt och skicka in till NA! Varför inte!:)

Gör det!

2009-11-21 @ 15:33:55
URL: http://dansarengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0