Bilder vill vi bjuda på....blandad...

I fredags efter jobbet hade jag lunch med min kompis, synd glömde ta kort på oss då vi åt Sushi sen stack hon för att göra lite saker medan jag var på väg till After Works i Oleary´s o vi några kollegor samlades där vid e.m och beställde en god dryck med jordgubbssmak, isbitar osv.. Jättegott! En kollega vet exakt vad den heter så jag ska fråga henne igen, det var hon som beställde den i somras när vi var på en väns Möhippan då den kvällen vi drack. Mums! Det är inte med alkohol, det måste man inte behöva ha med men tror kan också ha med i den om man vill.

Det var inte länge jag stannade där men bättre än ingenting, jag har ju inte ens varit ute på After Work när vi har uppskjutit det sen i våras, dvs det inte passade mig och fel tid osv.. Denna gången lyckades jag och komma ut en stund och sen blev jag hämtad av en vän som passerade förbi stan när vi var på väg till tjejmiddan på kvällen.


                Tog inte bilder på kollegor för jag har inte frågat dem om det var ok, måste få tillåtelse först. Men dryckerna säger inget då visar jag den framme fniss!





Sådan Far och sådan dotter Olivia!
                                    

                      Hon förberedde sig med att borsta håret och jag frågade om hon ville ha tofs, ja det gjorde jag. Sen en buslekstund med sin pappa..



Maskeradmask på barnen när de hade lite bus på morgonen då kände Amanda lite krasslig men kunde inte motstå att leka med syskonen med djurmask. Lukas hade vänt sig upp o ner för att prova, Olivia härmade. Amanda behöll för den rätta masken :)





Grattis Lukas på hans namnsdag igår! Han önskade att vi åt god kött med pot.kulor och beanaisesås.
Efterrätten blev Marängtårtan. Fick en liten present som han har tjatat länge är tuggummi kulor till automaten som han har hemma.






Jag o min älskade make! Festen fr en vänninans på 40 årsdag för två veckor sen.

 

Nästa gång ska vi jaga o ta en bild på IDA..... har en massa bilder på henne för ett bra tag sen men det behövs  NUDAGENS bild på henne och hon är med syskon ibland o busar eller kopplar av framför teven.. Hon har varit duktigt och pysslat om sitt rum och varit nöjd med att ha fått ny mattan, rosa gardiner, överkast till sängen etc... Hon fick en byrå av oss som finns på plats i hennes rum. Nu lät hon få Amanda låna rosa gardiner än så länge i sitt rum om det ska bli av.Snällt!

- Ses ! -


Kommentarer
Postat av: Rosi

men så ROLIG att martin läser min blogg och gillar det.. hälsa honom att jag är så glad för det.. jag är dålig på svenska men jag bry inte. jag skriver vad jag känner osv.. och gillar sätt på bilderna oxå.. ja där text blev jag fast vid och älskar den. tycker den passar perfekt.. det är ju riktig sanningen varje ord!!! många många kramisar.. och den text köpt vi i dimode i marieberg och kostar 435 kr om jag minns rätt . men allafall runt 440 kr.. kramkram

2009-10-19 @ 21:47:52
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Åsa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA =) dryck är fan göttt gött .. Minns själv när jag köpte den och drack många glas med en kompis v har haft jävlar KUL den kväll....HAHAHAHAHAHA gött gött gött..... och ni alla är söööööööööööööötttttttta NI och din barnen ....



mmmm........... härligt!!!!!! FAN vi måste ses en dag och fika men NÄÄÄR BLIR?????? vore trevligt annars..... Mattin berättade för mig att du har byta färg din hår ?!?!?!? skratt skratt skratt..

Många varmt hösten kraaaam

2009-10-20 @ 05:10:08
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Fia

God dryck det såg ut! :) Man tänker då på sommaren. hihi. Kul och se några bilder som du lagt in. :) Kram!

2009-10-20 @ 12:57:51
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: pernilla

Hej på dryck heter Drozen strawberery dazzeri tror jag ;b

kram!!

2009-10-20 @ 19:51:38
URL: http://philadelphia.blogg.se/
Postat av: Åsa

JAAAAAAAAAA gärna ordnar någon fest eller party så kommer jag gäääärrna =) he he ... jo julia snart 17 år till december så hon är inte barn länge =/ HIHI.... samma ålder som IDA allaifall.... skönt ha henne hemma och hon har haft kul i talien samtidigt .....



JAAAAAAAAAA micke försovit i morse.. pinsamt ... HAHAAH tur han hann till jobbet allaifall :o)



Japp hundar är underbart livet att vara med .. men tuff och mkt tid men ROLIGT.... älskar dom!!!!



JAPP...... vi får försöka bokla en dag att träffa och fika helgen är lätt när man är ledigt eller LOOOOVVVVVVVVVVVVVVVVVVV =) KRAAM

2009-10-20 @ 20:34:27
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0