Lööööööördannnn...

Snart försvinner lördan...

Men är nöjd med hela dan...hade faktiskt trevligt igår rena hela tiden social med att ha träffat olika folk sen nöjde jag mig hemåt vid kl 23.00, min mamma var fortfarande vaken och småpratade med henne en stund sen ville jag bara ZZZZZzzzzzZZZZZ

Lade mig o somnade så gott...
Olivia vaknade 7.20 o kikade in försiktigt in till vår sovrum o gosade med oss. Väldigt mysigt!

En stund senare kom Amanda också in till oss. Vi var samlade hela familjen o gosade med varandra. Det är det bästa jag vet, känner det är en riktig "ihopkänslan" innan under dagen gör vi alla olika sedan på kvällen är det likadant "ihopkänslan".

Martin o jag var till IKEA, Ida följde med. Tack för hennes tålamod men hon tyckte det va roligt att följa med men vi ville inte tråka ut henne för det var en massa diskussion på IKEA och det var inte så lätt att välja o tänka lång sikt och vad som är bäst etc..

jag räknade inte med att Martin skulle kunna fokusera på några möbler och jag hade för mig att jag får bestämma snabbt o välja.
men Martin blev förtjust i en vitrinhylla och han sade att den ska vi ha!! men priset var ganska hög...då tolkade ida när de pratade vid datan osv men det ble ett annat pris, billigare skönt att veta när Martin ville just ha den och jag ville också gärna ha den men tänkte är det inte för mycket begärt hihi..

Så det var andra delar utanför hyllan som räknades med till det priset, då tog vi bort det.

Sen blev det en ryansmattan en svartis! Diskuterade med två vänner igår och insåg att svart blir man inte så trött av om man har valt Lime! Lime är ju piffigt och fräsch färg men hur i längden kanske kan man bli trött fort och sedan gardiner om man vill byta ..kanske inte passar alltid till Lime.. det stämmer... då tog vi svart. det var svårt.. vitt eller svart....

Sen blev det en stor skänk men en byrå på något sätt. Det var det senaste nyhet, Martin var förtjust i den för den kombinerar bra till vitrinhyllan. Visst helt ok o ta den också hihi..

Det blir mest vita möbler men svart finns med och lite Lime..

Ska möbera lite i morgon så det bättrar sig.. nu har vi lite några nya idéer hur vardagsrummet ska se ut.

Kommer kanske ta bilder o se hur vi tycker det blir bra etc..

Imorgon har Martins son Lukas sin namns dag så ska vi fira lite honom som han önskat och har pratat med oss redan i måndags hur vi ska göra med hans namnsdag...
han ser fram emot är
Marängtårtan
Kött med potatis kulor och beanaisesås

Sött..
även han får en liten present som han har frågat en lååååång tid. Men säger inte nu för jag vet inte om han kollar..så jag sparar tills i morgon.. :)

Må så gott o Natti!!


Kommentarer
Postat av: ultimatecyrus

hej, ska vi prenumerera på varandras bloggar??:)

2009-10-17 @ 23:40:22
URL: http://ultimatecyrus.blogg.se/
Postat av: Fia

Låter som att ni haft en underbar lördag med mys i sängen, shopping på ikea. Vi brukar oxå fira namnsdag, det är roligt tycker jag. Hihi.

Ska bli kul och se hur fint det blev hos er nu. :)

Kramkrammm!

2009-10-18 @ 09:38:15
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0