Michael Jacksons sista hit

Lyssna på Michaels sista singel

Från blogg: The Rest Is Still Unwritten Tv/Film/Musik

Michael Jackson gick bort den 25:e juni i år. Idag (12/10), nästan fyra månader senare, släpps hans sista singel This Is It. Låten släpps i samband med att dokumentären med samma namn kommer på bio (28/10). På Annas blogg kan du lyssna på singeln. "Det finns egentligen inga andra ord än mäktigt. För mig kommer han alltid vara den absolut största. Så, "This is it"" skriver bloggerskan.


Ja det är det för mig också men även Madonna är mitt största idol för kvinnlig och manlig är Michael Jackson. mmm....


- Cina -

en kompis skickade sms o frågade NÄÄÄÄR ska jag skriva om Madonna ja ja lille vän snart!! fniss!!...:)


Kommentarer
Postat av: Addie

Hoppas du fortfarande planerar o kolla upp med några om att se filmen.. Vore skojjj..

2009-10-13 @ 08:19:45
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, det stämmer att man får skriva själv och det är 15 cm och det är brun jag beställde. Lycka till!!! Blir säkert jättefint hos dig också!!:)Storkraam

2009-10-13 @ 17:53:04
URL: http://lillaparistjej.blogg.se/
Postat av: Tanja

Är såååå avis på dig att du har hittat soffbord. Letade precis efter den och hittade i affären..Fick lite chock..kostar 3-4000kr. Lyckans ost!! Hii



Krammmpöss

Tanja



2009-10-15 @ 09:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0