Omdöme omdöme .....

Nu har det varit så mycket denna veckan med alla skriftliga omdömena papper papper papper skriva skriva skriva reflektera kring alla eleverna samt har fått träffa trevliga folk som kom på besök, som man inte setts på ett bra tag!

Omdöme är det hela tiden i mitt huvudet. Längtar tills i morgon e det sista dag inlämning för skriftlig omdöme på alla eleverna. puhpuh. i teckenspråksämnet förståss.

Det är alltid så två ggr om året..men jag överlever, det är mycket man måste reflektera och titta på kursplanen och se hur året innan om denne eleven har utvecklats eller att den nått närmare målet etc. Puhh.

Känner mig inte riktigt ledig när jag kommer hem men jag försöker inte tänka på det när jag kommer hem.

Ja men på andra sidan har det varit trevligt att få besök av en kompis fr Stockholm som nattade en natt tis till ons pga skulle på en kurs på mitt jobb.
Sen kom en annan kompis från Härnösand och hälsade på igårkväll, samt kom min mamma och stannar ungefär en vecka hos oss.Skönt att ha henne och flickorna blev jätteglada att få träffa sin mormor!
Hon var sist hos oss i augusti...hon nämnde igår att hon åkte sist med bussen i Juli.. Ja det var länge sen och sen åkte hon med sin man som kom till oss i augusti.

Sen ska en kompis fr Leksand komma hit på lör o natta över söndag pga de är bortbjudna på en fest och behövde övernattningen. Det ska bli jättekul att träffa henne o hennes sambo. Länge sen att få besök så många på en vecka, tänker bara att det måste jag passa på för jag åker inte ofta ut och det händer mycket på helgerna här hemma också.

Imorgon kan det bli After work för mig att gå ut med kollegor! det beror på vilken tid och det behövs ju för man träffar inte alla kollegor här på jobbet och alla har olika tider och vi har bara fika 20 min o det är aldrig samma tider när jag träffar dem. Jag hoppas på att vi träffar direkt efter jobbet för då hinner jag gå på tjejmiddag senare på kvällen..mmm se hur..Det har mailats så får vi se om det blir direkt efter jobbet eller några timmar senare när andra vill jobba lite till.. Men blir det senare hinner jag ändå och kommer nog direkt till middan.. får fundera sedan..

Det blir IKEA shoppning nu på LÖRDAG! Martin o jag dissade igår för vi sover fortfarande på typ tunna madrasser hihi.. har haft det sen vi flyttat in i juni...jag är nöjd med den men vi måste ha en riktigt tjocka madrasser för viktigast i kroppen är att sova bra och inte ha ont i ryggen eller liknande. så ska vi köpa madrasser nu till lördag och lite annat.. Det ska bli kul.
Som tur är min mamma här som finns till hand för att ta flickorna när vi har en del att göra.

- ses ! -


Kommentarer
Postat av: Tanja

Vad kl att ni ska ha Ikea shopping. Jag har hittat tre bord o vet ej vilken ska ta...hii jag skickar till C o får råd..hihi ...



Krampöss



Sköt om dig!

2009-10-15 @ 10:55:33
Postat av: cina törnblom

tanja!skriv gärna din bloggadress. jag har dålig minne vad det eg heter o jag måste leta bakåt dina kommentarer hos min blogg så kan jag klicka in där hi..Lite lat e jag kanske fniss. jag ska SMSA dig.Flåt du fick vänta. PI fullt UPP! Krampuss

2009-10-15 @ 12:12:28
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Fia

Ojoj, fullt upp! Men kul med besök! :) För oss är det ganska lugnt för jag jobbar mkt så vi hinner inte göra ngt annat. Men idag var jag med Edwin till tandläkaren och allt såg bra ut. skönt, sedan åt jag och han lunch på hans skola, jättemysigt! :) got mat där, skulle kunna gå dit och äta varje dag. Haha. alltid kul o shoppa på Ikea! :) Kram!

2009-10-15 @ 13:58:38
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, han är så underbar. :) Älskar svartvitt bilder, de är så fina!! :) Jaa, förstår inte hur ni ha rklarat att sova på madrasser så länge, jag skulle ha klagat som sjutton för längesedan. Haha. Jaa.. Men skönt med nya madrasser och allt! :) kramm!

2009-10-15 @ 16:53:00
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Malin C

Längesen jag skrev en hälsning i din blogg! Fy på mig!:) Oj oj, vilken vecka du har haft men det är ju alltid roligt att få gäster hem till sig. Det var kul att se dig sist på festen!

Själv har jag försökt varva ner i denna veckan - har ju ingen bil så det är bara att stanna hemma och fixar en del saker härhemma innan stora dagen D kommer - då Pyret vill ut i världen.:) Än så länge är h*n kvar i mammas varma mage.

Varva ner du med när du får chans!

KRAMAR!

2009-10-15 @ 21:41:05
URL: http://steneborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0