Retrotrenden är alltid kul att se

Såg hos en annans blogg hittade jag det tyget som fanns i vår hall dvs tapet och tyget. Kul att se andra säga något som tycker om den stilen och jag ha inte tänkt på att det var en av Josef Franks formdesgin. Men jag upplever det är bara en kopia som liknar hans formdesign..Hans tyg äen mycket del av inspiration tycker jag väldigt mycket om och många retro stil från hans stil.Mmmm vill ha massor som man kan ha tavlor till. men men...
måste begränsa för annars blir alla väggarna oroliga av det. :)


Se hos hennes blogg även en annans blogg som kan inspirera er mycket med olika smak av tyger som man får bra tips av!
hemmariket.blogg.se och mittlillabo.blogg.se
Det som jag personligen tycker är den bästa "trenden" är det lyxiga tonen
med mycket draperingar och generösa ofta skimrande material i mustiga dova färger som purpur och dovgrå. Läcker är en av höstens Josef Frank inspirerade tapet  "Florida" (se nedan)

image228



- ses -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0