Söndaaaag.....

God förmiddag!  Är ganska Slööö........ men jag klarar mej i allafall att inte sitta fast hela tiden.. det finns en hel del att göra här ändå...:)

Min man är på väg o hämtar flickorna som sover över natten för första gången hos Lovisa och Matilda. Det var spännande för dem. Vi var beredda att hämta dem i går men inget hände och hade skickat ett sms som jag inte kunde låta bli.
Då svarade barnens pappa att de hade mycket skratt och åt godis och är i sängen och småpratar sen är det lugnt.

Vi var på 40årsfest igår och väldigt trevligt har det varit. Det var rolig att träffa alla folk på en gång som man inte har setts på ett bra tag och även man har barn omkring oss hinner man inte prata lugnt och ro. Men igår fick jag passa på och det var trevligt...Maten var gott gott..så man blev proppmätt. Snask o god drycker bjöds det på också. Mums...

Kände också för att vilja komma hem tidigare, för mig spelade det ingen roll för Martin hade rätt ont i huvudet, när han skakar så är det som jordbävning i hans huvud.
Inget kul så har jag inget ett måste att vara där på festen hela kvällen. Men det blev ändå lite sent än vad jag väntade mig men jag somnade efter tolv o vaknade idag halv nio..
Såg Martin jobba redan i vår blivande nya sovrum!
Jiss... han vaknade före åtta och fick egen tid med frukost och läste tidningen sen satte han i gång md laminatgolv i vår sovrum.
När jag tittade där så jag tänkte bara jag läääängtar att få flytta in o sooova där också. Vi har sovit i Allrum i tre månader,de har ju fungerat bra och nu är det kallare och vi har ingen element...

Men det kommer på tisdag och ska montera in element bara på övervåningen för bottenvåningen är redan färdigt.
Så har jag sovit ibland med långkalsonger och polotröja, även har haft raggsockor o sova med. Det klagar jag inte utan jag sov gott i allafall hihi..

Bilderna från festen igår kommer jag att lägga in sedan men det får jag vänta sen för ska ta lite kaffe och sen vänta på mina älsklingar och vill veta hur det har gått och säkert de är kanske trötta, de sov lite sent igår och vaknade halv åtta imorse och lekte med BRATZ....:) De kom precis nu när jag höll på att skriva här och de berättade att de hade så roligt och är nöjd. Amanda berättade att hon vaknade några gånger när Lovisa ändrade sin sovställning och slogs sig huvudet på väggen så Amanda hörde bang och bang igen och de skrattade.. men äsch huvudsaken att de sov i allafall bra.Jag tittade direkt på Olivia hur det varit och hon är jättenöjd och hoppade på mig och kramade, så roligt att det gått så bra sen hade de inte tid att prata med mig så de sprang upp till flickornas rum o lekte.


                      Vi ses snart igen

Kommentarer
Postat av: Fia

Skönat att det gick bra för flickorna att sova bort. Det brukar fungera bra, det är vi föräldrar som jämt ska oroa oss. Haha. Jaa, jobbigt med kyla, men ska bli skönt sen att kunna få sova i ert sovrum! :)

Ha en skön söndag! kram

2009-10-11 @ 13:45:52
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0