:)

Idag har vi haft en bra dag...

Hela f.m hade vi ägnat bara med barnen...för de åkte med tåget kl 13.00 tillsammans med storasyskon Ida och Lukas till Stockholm. Farmor kom dit o mötte dem o tog dem med bussen hem. Det hade gått bra! Skönt att höra. Då under tiden har vi börjat ta in en massa kartongerna som var våra kläder, barnens kläder o leksaker o julsaker, prydnads saker och en del till köket som vi inte hunnit packa upp.

jag hann även vara en kortis chauffär för fam Lindvall. Körde dem till stan för de skulle bort o komma hem på tis.. Önskade de en trevlig resa!:) Bra att ha grannar till för..:)

Kändes så bra att vi gjort det mesta, för jag hinner bara en dag till i morgon men efter jobbet vill jag passa på att vara på stan när jag vet att jag inte ska hämta eller träffa barnen hemma.

Igår hade Martin trevlig på karlträff..hihi..Jag o flickorna hade mys en egen stund sen hälsade vi på Simone o barna en stund också innan de ville se på dvd hemma.

Martin visade mig den filmen som Robert Byström filmade...Jag frågade Martin om det var ok att ta den här o visa på blogg för er som är frivilliga o är nyfikna på karlträffens "kultur" fniss!!..


http:/www.youtube.com/user/robebyst66#p/a/u/0/n4PcTUr_MXo

Om det e ngt problem!! tala om gärna då ifall jag skrivit fel bokstäver som saknades...

 - Ses! -


Kommentarer
Postat av: Addie

Det var svårt att läsa de vita bokstäverna så bäst att skriva i svart.. Vet ej vad andra tycker men för mig var det supersvårt o jobbigt. Kramen

2009-10-25 @ 22:08:22
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: cina

Kära Addie! Jag håller fullständigt med dig om det vita bokstäver. Förstår inte hur det kom vita bokstäver jag var inne som vanligt o öppnade en ny sida och skrev i svarta bokstäver, sen kom det vita, sen igen vita.. Grrr Martin hjälpte mig och han förstår dig fullt också att det går inte att läsa. Det är likadant med oss. hrmm jag får måla dem bokstäverna senare i kväll när jag e hemma. Ska snart till Conventum som börjar halv tio till tio för kaffe o smörgås...Ska cykla dit...skönt med sovmorgon o lugn också. Kramen ha en bra lov!!

2009-10-26 @ 08:35:43
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Addie

Har ingen lov :0/ Jobbar ju inte som lärare länge smile ;0)

2009-10-26 @ 13:01:40
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: brorsa

Jag har svårt att läsa dom där vita texterna så jag hoppas du kan ändra texten från vitt till svart.

Visst är det gött med höstlov för dig som är lärare?

/brorsa Jonas

2009-10-26 @ 18:38:26
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0