DAGENS TEST - uppmanar er som ser detta... :)


Se hela bilden







DAGENS VILL HA:  MASSOR...but money is a problem of course! fniss.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans med blågrått eller svart t-hirt el långa stora tunikor med stora fickor
DAGENS FRISYR: rött... sugen klippa o förändra ngt..ej klart...:)
DAGENS LÅT: Into the groove med Madonna
DAGENS PLANER: till Dövas Dag
DAGENS SAKNAD: min pappa
DAGENS DUMMASTE: min almanackan som försvann
DAGENS MISSLYCKANDE: ööhh....tyckte det var något men minns inte.
DAGENS DROG: Kaffe
DAGENS KÖP: NIX ...
DAGENS GODIS: Choklad
DAGENS HUMÖR: En av eleverna sa något roligt! Fick gott skratt...
DAGENS CITAT: Lev nuet!
DAGENS ROLIGASTE: att bli klittad av mina töser på sängen efter gonattläsningen busade vi smått innan de fick gå till sängs.


- ses snart igen ! -

Kommentarer
Postat av: piggelin

Bra planer du har, till dövas dag:-)

Ses där hoppas jag;)...svårt att hitta alla bland 700 pers:-)

Kaffe och choklad är perfekt ihop som ett drog:-)

Jag har kopierat din lista, ska skriva imorrn:-)

Ses nån dag i okt kanske? kraam

2009-09-15 @ 23:02:54
URL: http://dansarengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0