Patrick Swayze gick bort

Honom minns jag då jag fick se Dirty Dancning, jag var bara 13-14 år! tonåring var jag... hade honom bilder på mtt rum alltså affischer!.. Men tyckte han har inte gjort många filmer dvs roll, han var med en film som hette syd och Nord. Sen Ghost med Demi Moore...

Patrick Swayze

Det är svårt att tro att se honom så, man fastnar hela tiden att han ser ut som där uppe och bli bara äldre på dar. Men sjukdomen har slagit över honom och så säger kroppen ifrån som inte orkar längre.

Kände konstig att de idoler vi har favoriserat på 80 talet börjar bli gamla och sjukdomen dyker upp.. usch...Ja de tär ju dags att vi blir bara äldre och så räknar vi med det...

- Vila i frid -


Kommentarer
Postat av: Cammy

Det kändes tråkigt när jag läste att han gick bort, älskar hans filmer! Ja, snart blir vi 60 år..Tiden går ju fort :) Ska bli kul se dig imorgon. Puss!

2009-09-17 @ 19:19:52
Postat av: pernilla=)

hejhejhej hittat dig cina!!!såå du har det bra och härlig att ha egen familj=) såå du ser annorlunda nu än förut sist du besökte mej hemma då jag bodde på stan i säffle värmland...tiden går fort att vi blivit äldre nu o fått barn o familj..det är ju roligt att anna lyckats bli smalare nu som hon mått så dåligt under många år pga hennes vikt...nu känns det gott att hon mår toppen bra!skönt för henne o även för oss som fått se henne lida så mycket pga detta vikt hon haft i flera år..jag tänkte att du kanske hade gift dig så det var ju det..roligt att se dig på bilderna o era barn samt din make! din pappa oxå....var är din mor...har hon gått bort eller har du ingen kontakt med henne?..om du vill kontakta mej så sök msn på "månsken"..jag är lite okänd för döva för jag vill inte att många ska veta vem jag är..jag hittade anna också....många kramkram o pussar från pernilla=)

2009-09-17 @ 21:10:30
Postat av: cina

Hej Pernilla! Kul du hittade mig hos Annas blogg. Ja jag använder inte mycket msn...jag hinner inte och känner hellre jag bloggar eller mailar det jag känner för. Nejdå min mamma lever än. Hon finns med på bröllopskortet men ansikten syns inte. det är vitt med röda blommor på blus hon hade kameran i händerna. Jag ska visa en dag sen på min mamma. Flickornas mormor alltså hihi..Allt väl med dig och din son? Hur gammal e han nu..många år sen sist minns jag inte riktigt hi..Bor du kvar i Säffle men du kanske inte vill säga för mycket så du får maila isstället [email protected] nu....Kramar!!

2009-09-17 @ 21:45:56
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: cina

Cammy! Ja vi ses idag!Ikväll! Puss detsamma!:)

2009-09-18 @ 07:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0