Peo Sjöbergs hemsidan

Ni minns jag berättade tidigare om vår bröllopsdag, så finns det en bild där om ni är nyfikna hos Peos Sjöbergs hemsidan.

Först skriver man in www.brollopstorget.se
Sen klickar man in företagsregister
Då skriver man in Örebro samt vilken kategori man vill fördjupa i då ska man skriva fotografer.

Sen kommer det en hel lista...Klicka in när ni ser Peo Sjöberg fotograf - Bilderna från bröllopet hjälper er att minnas den stora dagen. Jag fångar ögonblicken för framtiden







Peo Sjöberg Foto

Men det fanns inga fler bilder bara just den....


Ja säkert några av er som vet att jag har förändrat håret till ett helt annat fääääärgggggg....

kommer att publicera på mig det senaste bild hur jag ser ut just nu i den färgen..Kände bara URLESS på mitt hårfärg och ville ha röttbrunt! ....Det kommer inte vara i evigheter, blondfärgen är fortfarande en del av mitt liv, kommer jag naturligvis ha tillbaka sen nästa år till sommar igen hihi..

Ska inte prata mer, bättre sätta in på bilden på mig där får jag förklara mitt....


Kramis!


Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Gud va vacker du är när du gifte dig, du är alltid vacker kram Malin ;-D

2009-09-15 @ 20:30:55
Postat av: Addie

Du är så vacker och är vacker än i dag. Det är väl dags att ses över fika eller sushi eller hur?



Kram Addie

2009-09-15 @ 20:52:48
URL: http://addiswa.blogg.se/
Postat av: Tina

Oj så fin bild! Förstår nu varför de valt den bilden. Tycker det är snyggt att ta bild bakifrån. Puss

2009-09-15 @ 20:53:38
Postat av: Rosi

fin bilden.. jätte vacker.. nu är jag verkligt nyfiken på din hårfärg.. sätt bild förre och efter på dej.. snälla snälla.. :-) kram kram

2009-09-15 @ 22:00:04
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Fia

Vacker bröllopsbild!! :)

kul att du färgat ditt hår! Det ska jag oxå göra på fredag, brukar göra det till hösten, typ höstfärger och sedan blont till våren-sommaren igen. haha är en riktig blondin egentligen, men kände att jag behöver piffas upp under hösten hihi.. spännande och se hur det blev på dej! kramkram!

2009-09-15 @ 22:02:30
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-15 @ 22:25:30
Postat av: Åsa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag tror fotografera Peo sjöström HANS FAVO kort på dej.. du är sååååå SNYGGG och vacker .. .var så tolt!! du kan alltid krav att få lite pengar för han visa för ALLA ÖREBRO hur du såg ut ... skratt så du är riktig fotogtafera tjej fniss HIHI jag förstår du är så LESS på din färg så du är ny människor till helg och visa hur vacker du är ... he he vi seeess..KRAAAM

2009-09-16 @ 06:18:08
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0