Retrosoffan! wow!

Klicka för att se nästa bild


Kanonsnygg tycker jag..såg den på blocket...ööhh..vem skulle vilja betala den för 2500kr ....Någon av er kanske tycker inte är snyggt.. Vissa folk gillar fortfarande retrosaker och kläder.

Om den skulle bortskänkas så skulle det vara perfekt men nej det går inte bara att samla saker man tycker om.

Man måste tänka på läget och var den skulle passa osv.
Tyvärr inser jag att den soffan passar inget något till här... först tänkte jag varför inte uppe i allrum...Men det finns färdiga mönstrade på väggarna så det kanske kan bli oroligt för att kombinera för de båda...Strunt i det tänkte jag.

Sånt stil gillar jag...samma med kläder och såå..men klär mig inte sånt i vardagslivet.. Gillar taijta utsvängda jeans, träskor, stora solglasögon, skjortor med stora långa krage! fniss!!

Minns vi hade 60-70 tals fest i Leksand. Ojoj va kul att se alla folk klä sig.. Det var verkligen en retrostilfest!


- Retrodiggaren -

Kommentarer
Postat av: Åsa

Krraamm jo det är pi kull såg dej på dövasdag men vi snacka en kort stund det räcker aldrig ..... succck men vi får försöka träffa och fika en dag eller fest tillsammans.. HAHA så det blir ännu livligt då S Jaa så du var kort stund i lördags... men vad gör man då... he he ..KRAAAAAM

2009-09-25 @ 06:03:41
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Madde

Hihi ja 70-tals festen i Leksand... Den minns jag och fy tyckte jag eftersom det var inte min stil att ha dem kläderna! :) Men skoj att ha fest... Kramiz

2009-09-25 @ 08:24:48
Postat av: Tanja

'Jag tcker att soffa e råcool..om man satsar mycket vitt vägg och sen har sådan soffa..svart, vit och grön. Då skulle nog passa fint..annars blir fult om kombinerar med konstiga färger te x lila vägg eller så..men alla har olika smak..hihii!!!

Vi ses imorgon!! puss

2009-09-25 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0