Snuuuuuuuuvig :( - har inte tid med det!




Igår var det jättejobbig med min snuvan! fattar inte det kom bara som helrinnande vatten ur näsan. Räknade inte med att bli så jättesnuvig o mina ögonen var blankt och var helt slut. Fick avbryta från jobbet vid kl 14.00 och åkte hem direkt och tog alvedon o nässpray o drack kanjang och sov i tre timmar! verkligen skönt då blev det täppt i näsan men när jag vaknade rann det igen så jag tog det lugnt hemma.



La mig tidigt igår kväll också och det kändes så skönt att bara sova mycket och nu idag är det tisdag den 29 sept.
Känner ganska ok...en är täpp och en är det lite fortfarande snuvig annars känner jag mig mera ork och piggare.

Så sömnen har gett mycket tycker jag...

Vill inte vara hemma idag, föredrar och jobbar idag för i morgon är det en lång dag dvs att eleverna slutar tidigt i morgon och då är det föreläsning IAN FOX, det blir intressant. Kommer att berätta kort vad det innebär IAN FOX, så vi slutar i morgon 20.30. Öhh..

- kram -

Kommentarer
Postat av: Tine

KRYA på dej! Äevn jag verkar bli dålig, men peppar peppar ta i trä, har inte heller tid ;p

Kram!

2009-09-29 @ 10:06:25
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Fia

Jobbigt och vara dunderförkyld! Hoppas du mår bättre nu. Krya på dej! kramkram

2009-09-29 @ 17:14:19
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0