Snart Jullov!

Idag är det vår sista arbetsdag...Imorgon måste jag hinna med de viktiga saker som bör vara klar innan vi åker bort den 23.e och firar jul med kusinerna och farfar o farmor.

Det är inte så lätt att hitta julklapp till min käre make.Det är svårare nu i år himmel.. Det får inte bli strumpor igen det vanliga fniss..Andra barn och kusiner är nästan klara.

Men det löser sig så jag hittar ngt snabbt imorgon och att inte min man ska läsa det här nu...

Vi ska snart iväg till Naturens Hus och äta och ha trevligt tillsammans.. Blir trevligt!!

Min dotter Amanda är så överlycklig i lördags började hennes ena tand röra sig, hon var fokuserad på den nästan hela tiden. Hon hoppades få den lossna ur före julafton, få se för det är tre dagar kvar dit.

Andra trodde att Amanda har tappat fler tänder men icke faktiskt, det är olika hos barnen, Amanda fick första tanden rätt sent om jag minns rätt ungefär 8 månader gammal, men man kan ändå tappa innan också, så Amanda är nu jätteglad att få tappa tanden när som helst.

Idag har de pulkadag i skolan, men bara på gympalektionen. Hoppas de får en bra ute och ganska kallt är det ju också.

Små projekt som Ciia undrar över är det lite kvar i garage som ska fixas, sen är det allt klart med det, sen har jag hunnit slipa en antikt stol till ett vitt antikt stol med svart fuskskinn på, jättesnyggt tycker både jag och Martin. Har tre stolar att fixa till och det kommer jag att göra under jullovet om tid finns, för det ska komma en del folk o hälsa på och även vi ska bort o hälsa på över..Passa på då!:)

Jag börjar jobba den 7 jan, en fredag före helgen!Typiskt men det blir en bra start sen för eleverna mån den 10 jan.

Då blir det fullt fart på vårterminen på nya jobbet.

Önskar er en härlig jul och ett riktigt Gott Nytt År!!!


Kram från mig och hela familjen!


Kommentarer
Postat av: Johanna Moberg

Hej Cina! Att vara 8 månader som din Dotter Amanda var när hon fick sin första tand är inte alls för sent! Mycket normalt. Min yngsta fick sin första tand lite drygt efter året... Sen är det bra att tappa sent för då har man inte slitit ut sina tänder som de som tappar vid 5 årsåldern! Det är lugnt..



Ha en trevlig jul! Kram Johanna

2010-12-21 @ 11:30:34
Postat av: Madde

Ha en riktigt trevlig jul och nyår! God Jul och Gott Nytt År! Kram Madde

2010-12-21 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0