Härlig morgon!

Idag känns det något som jag tyckte som jag inte har sett på ett bra tag, det har varit mörk varje morgon.

Ljusare ute tycker jag på något sätt när jag körde flickorna imorse till dagis och fritid. Eller att det är ljusare i molnet som inbillar mig, kändes som det är något ljusare nu lite av varje morgon som jag inte märkt något sätt men imorse var det som mörkret försvann och ljuset kom. Och att det inte snöat eller blåsigt något i morse utan alldeles lugn.

Igår var det fruktansvärt snöoväder! Det var rätt jobbigt dag och att köra på morgonen o efter jobbet var inte heller kul.

Idag ska Amanda följa med sin bästis Miriam och åka skridskor och hennes mamma ska ta med mackor o varm o´boy. Det ska bli kul för henne. Har hunnit packa skridskorna o hjälmen imorse och hon har åkt sist förra året en gång, hoppas det ska gå bra för henne. Hon har nämnt att hon blivit sugen att få åka skridskor någon gång.

Själv är jag också sugen att åka skridskor. Har ni åkt skridskor nån gång nu i år och är det någon ni vill tipsa om? Förra året åkte vi på Rävgången, även det finns inne ishall i Terängen om det heter så.


Ha en bra dag och fredagen kommer snart imorgon.

-Ses!


Kommentarer
Postat av: Tine

Oja, åkt många gånger me barnen här hemma i Kumla på Eminas skola där de har en isbana - Härligt! ;) Kram!

2010-02-04 @ 12:44:24
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Yvve

Tjooo..



Jag tycker oxå att det var ljusare imorse och det var en härlig känsla som att det signalerade att våren är på väg med ljusa mornar.



Ha en fin dag.

Kram

Yvve

2010-02-04 @ 12:56:11
Postat av: Anonym

Jaa, det är underbart med att åka skridskor. Ska se om vi gör det nu i helgen när vi äntligen är hemma tillsammans. Barnan har rest runt på helgerna.

Ha en underbar helg!! Kram

2010-02-04 @ 20:54:08
URL: http://lillaparistjej.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack :), är också förtjust i vårt badrum, riktigt nöjd.

Golvet är egentligen svart men kan syns som lite grå ut för det är blankt så det syns mycket blankt ut.

Vi gjorde inte golvet utan vi anställde en golvman som har gjort det.

Vi vill inte riskera att gör ful när vi har inte erfarenhet, alltid bäst kontakt med en som är duktig på det. :).

Vi beställde genom kille som jobba med golvet och beställde produkter.



Annars finns det massor att välja på våtgolv och vägg som finns snyggt men vi tyckte att svart och vitt är bättre för då kan man passar till allt när vi vill byta färg på mattor och handdukar. :).



Å ja snö är jobbigt just nu när jag är gravid och har svårt att gå, urrkk :D.



Ha en riktigt trevlig helg..

Kram



2010-02-04 @ 22:28:20
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har stl 32 tjejskridskor, för stor än?

Vi ses om 2 veckor! Kul!

2010-02-05 @ 07:28:37
URL: http://lillaparistjej.blogg.se/
Postat av: Agneta

Ifjol åkte vi skridskor rätt mycket men inte i år hrmm kanske bara ett par ggr... Just nu snöar det rätt mycket så det lönar sig inte att fara ut... hihi.. Får väl vänta närmare till sportlov. Kul att åka tillsammans med barnen.

Må gott och kram

2010-02-05 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0