Hittade bilder som fattades ....

Jag hade tänkt ta bilderna in på alla hjärtans dag men när jag fixade in då hamnade de i en annan mapp.



Flickorna hade gurkan på handen av hjärtsymbol som jag gjorde och de skulle ge till marsviner...:)



Olivia och Amanda gjorde på dagis/fritid. Tycker mer mysigare få personlig från dem.


Blombukett fick jag av min kära fina make.
Ute i snön glittrar.Amanda i solskenet. Amanda och Olivia på pulkan, vi var då på väg till skogen sen de resten bilderna såg ni tidigare där nere på min blogg.


      Olivia fick vara hemma för hon hade febern igår o imorse men sen plötsligt leker hon..Hon verkar må bra ändå. Så hon hittade en tjej o lekte tillsammans med o klädde henne, borstade tänderna. Hon sa att hon heter Frida. ( hon har en vikarie fröken på dagis om heter också Frida ) Kläderna är Olivias egna, hon tyckte det var kul att klä henne och se nästan på riktig ut.


Lilla Amanda
Men däremot fick jag sms av Amandas läraren idag tidig på förmiddagen att Amanda mådde illa o var blek i ansiktet så fick jag åka o hämta henne och hon fick lös i magen. Hon var varm om pannan. Martin sa i bildtelefon att han tyckte det var mest Amanda som hade varm om pannan igår än Olivia ändå blev Olivia hemma i morse o sen hämtade jag Amanda. Hmm. svårt att veta faktiskt.. Mendet syndes tydligt att hon mådde kass o hon låg i soffan hela e.m och tvärr fick hon vinterkräksjukan. Det var svaret vi fick nu på.

Nåjaväl vad gör man då. Hörde några av hennes klass har också haft. Vet inte om det kom eller som nån sa det är i luften som härjar, kan jag tro det också.

Nu får vi se om vi hela familjen klarar undan efter det Amanda kräktes. Håller tummarna men man vet aldrig..
Vit peppar vit peppar vit peppar måste vi ta...

- Bye bye -







Kommentarer
Postat av: Madde

Inte så roligt för Amanda som har vinterkräksjuka.. Hoppas att hon blir bra snart och att resten av klara sig... Kramiz

2010-02-18 @ 21:17:48
Postat av: Anna

Vad jobbigt med vinterkräksjuka.

Tips med vit papper. Max 10 st. Jag har redan gjort det.

Sköt om er o kram!

2010-02-18 @ 21:37:50
URL: http://danskanblogg.blogspot.com/
Postat av: Åsa

heeejjj glllaaaddd cina!!!!=)



Så söt kortet på barnen min äldre julia tycker din döttrar är för för för söt!!! =)

var stolt du... hehe...



AJ så det är inte kul med vinterkräks.. usch har adlrig varit med om... pepper på trä.... hehe...

krya på henne och hoppas ni klara er bra !!! Kraam trevlig helg / spoort looovvv

2010-02-19 @ 03:59:13
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack :).

Ja det var kul att få såna presentkort och nää brukar inte precis köpa hos The Body Shop men jag har iallafall en favorit parfym vanilia och också butter lotion..

Kanske ska köpa det :).



Mysigt bilder och stackars din dotter, hon får krya på sig.

Ni har väldigt söta döttrar och det har de nog ärvt av dig :).

Kram

2010-02-19 @ 10:37:58
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0