...........:).....:(.......:/..........

Igår kunde jag inte sova förrän halv ett i natt. Man börja undra då under dagen igår drack jag 4-5 kaffekoppar! Kanske inte konstigt för har inte druckit något sen tisdags e.m när jag blev så dåligt och var jätteförkyld. Drack bara 1 kaffe under onsdagen men igår hum!! Jag vill bara få sova för att få förkyldningen att försvinna o bli bättre! Sömnen är det absoluta medicinen!


Är inte riktigt klar i huvudet men jag överlever :)


Vaknade kl 5 på morgonen blev väckt av Olivia som kom till oss.. kunde inte somna om.. gick till Olivias säng sen kl 6.00 kom Olivia till mig i hennes rum o sade att hon hade ont i örat, fick hämta alvedon o gav henne sen somnade hon igen i sin egen säng gick jag tillbaka till min säng o försökte somna och lyckades sova fram till 8.00 Puh! Känner mig något sätt lite konstigt i kroppen som är inte riktigt utvilad men äsch vad gör man då åt det.

I onsdags morgon när jag vaknade och låg kvar i sängen och började ta en bok och läste om Michael Jacksons liv MOON WALK - fastnade det hela tiden och idag hann jag läsa den färdigt! Verkligen så bra bok hur det kom sig att han blev sångare  första gruppen Jacksons 5 och hans karriär och kärleken,relationer till familjen och speciell sin pappa m.m. Är nu lässugen igen. Har några pocketböcker som jag inte börjat läsa.


Idag stod det i NA tidning om Estantila - tänker på henne och hoppades hon kunde bli kvar i Sverige utan att utvisas till Albanien. Såg igår på TV4 nyheter, hade önskat att de var textade men nä ...såg  bara inslaget och att det var på teckenspråk som Frida och Desiree samlades för att protestera och få Estantila vara kvar. Hon har varit i Sverige i 3 år och det är helt riktigt att hennes teckenspråk utvecklades enorm och att det såg ut som hennes språk som första från början och svenska också.

De ska utvisas nu på måndag, stod det i tidningen. Usch vad jag är nervös hur det ska gå för henne.
Jag var inte med på platsen för var då sjuk. Synd.


Idag är det riktigt snöig väder! Det rapporterades på tv att det skulle snöa jättemycket under helgen, så hoppas början av i nästa vecka blir lugnare och stabilare för min mamma ska komma med bussen. Man blir lite orolig om det ska gå bra för bussresan för att inte riskera olyckor eller hamna i diket. Hrm.. Försöker inte tänka på det men det kommer ändå bilder i mitt huvudet. :(

- So Long -

Kommentarer
Postat av: Fia

stackars er som varit sjuka/förkylda länge! Hoppas ni får vila upp er ordentligt nu under lovet och blir friska igen efter lovet..



Usch för snö! Det får verkligen räcka med ny snö nu. :(



Ha en riktig mysig helg! kram

2010-02-19 @ 19:58:06
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, det kändes jättekul att bli frågad! Trodde inte jag skulle få äran att bli fadder. :)



Skönt att du är på bättringsväg nu! se till vila dej ordenltigt så du slipper vara sjuk under lovet ;) skönt för Amanda oxå, aldrig kul med magsjuka. :( krammm!

2010-02-19 @ 21:33:54
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Addie

Om du kollar på tvärsnytt så är det texat där.. Krya på dig och hoppas ni alla slipper att bli sjuka nu när det är sportlov. Kram

2010-02-20 @ 01:01:43
URL: http://addiswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0