Go fortsättning på det nya året!




Vi har haft  nyårsfirandet hos oss. Min man har bjudit sina vänner som hjälpt honom med huset som tog respektive sina familjer. Det blev rätt många hos oss men vi lyckades gå igenom det och allt var väldigt trevligt och fint tillsammans.

Det va ungefär 17 vuxna, 10 barn och 8 ungdomar om jag minns rätt...


En glad Ida!       Jag med den tröjan som min mamma hade vid 60-70 tal. Glitter me gråvit,brun o svart. Kul! att få använda den efter henne. har en del kläderna jag sparat hon haft. jag älskar såna 60-70 talis kläder!!
 i Vardagsrummet...
 
I köket.. 

en presen till oss från alla som kom hem till oss. Jättetack!!! den blivande äpplen vi fick i presentkort från plantagen en summan vi kan inhandla dessa växer till vår trädgård! :) Ser fram emot!!   fin fyrverkier!!

 Min Amanda i randiga mössan, jag hade svart mössa med jacka o pratade med Olivia i röd overall.. Då det var vid tolvslaget.


Martin som har tröjan vit polo med grön tryck är efter min pappas gamla tröja vid 70 talet. häftigt!!


Jag och min man!



Jag själv önskar er ett bra år 2010!!
Kraaammm!!

Kommentarer
Postat av: Rosi

Mysig Mysig bilderna!!!! God fortsättning.. kramkram

2010-01-02 @ 09:12:16
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Ulle

Hej, kom förbi och kikade lite.. Såg att ni hade haft det mysigt på nyårafton med gamla kläder.. Kul!! Kram

2010-01-02 @ 15:24:26
URL: http://ulle74.blogg.se/
Postat av: Fia

TACK för en riktig toppenkul nyårsafton! Ni har gjort det jättebra och vi 4 hade jättekul! :) Hoppas vi får ett bra nytt år nu och att ni haft kul på Disney föreställningen. KRAMMM!!

2010-01-02 @ 17:05:21
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nyårskram! Ni verkade ha det jättemys hos er! Hoppas att nya året blir ett bra år för er! Kramm från Lilla Paris!

2010-01-02 @ 18:35:33
URL: http://lillaparistjej.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad roligt ni hade på nyårsafton med goa vänner! :) Härliga kläder som du och Martin hade på sig!... God fortsättning till er! Kramiz

2010-01-04 @ 15:57:28
Postat av: brorsa

Tjenix,syrra!

det gör ingenting att ni inte kunde komma men istället kan ni komma när jag fyller 40 år...hick,en gammal gubbbe...nä..skämtar bara..

Tiden går så fort,

det går upp och ner för min del som kämpar med sökningar efter ett arbete hela tiden och jag hoppas att få ett jobb före den 1 April innan jag blir utan försörjning.

Det löser sig alltid till sist så jag ger inte upp och istället går jag & boxar tillsammans med sambon.

Tränar två gr/veckan,chiball,innebandy och gympa.

Jag försöker ändra på mig är vissa vanor som är farliga att undvika är just socker...urk!

Annars är jag helt ok och är hel frisk efter sprutan mot svinfluensan.

Myckkkket snö här och myckeeet kallt...brrr..så det har varit omöjligt för oss att promenera ute i kylan för det biter i kinderna...ute på landet...

Nu måste jag knalla för dom ropar efter melonen...

hihi..kramkram/bror Jonas

2010-01-08 @ 20:24:23
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv
Postat av: brorsa

Hej igen!

Nu har man tid att sätta sig ner och skriva till dig lite stund innan vi ska ut på promenad ned till sjön och tillbaka innan det blir mörkt.

sedan ska jag köra crossradier och magträning innan jag gör andra sysslor här hemma.

Jag är en riktig Hemma Man och har vant mig vid att göra hushållsysslor & börjar förstå hur mycket kvinnorna gör här i hemmet för Man och Familj.

Har du & Simone likadana kläder?

Du är skit snygg i dom kläderna du har på dig och du börjar bli äldre för det syns på kortet varje gång man tar kort på dig.

Jag har inte förändrats så mycket på utseende mässigt och är mig lik förutom är meer medveten om att ta ansvar för ett familj,söker jobb och allt annat....

Vi bör ses snart och snakka för det är ju väldigt länge sedan vi båda satte oss ner och prata & träffas & fika tillsammans.

Jag hoppas vi båda kan boka in en helg,tex en lördag som jag kan komma ned med buss eller tåg själv så du kanske kan hämta mig med ert bil & sedan kan jag åka hem senare på eftermiddagen.

Fundera på saken?

Du vill säkert träffa Gunilla,min sambon och prata med henne oxå.

Tiden bara rullar på.

Jag träffade min mor när jag lämnade över julklapparna till min systers barn.

Min mor har blitt smalare och mår mycket bättre än förrut som har slappnat av & lugnat ner sig när hon inser att man inte kan göra allting på en gång.

Hon är mycket fin nu samt äldre och det får jag vänja mig vid när hon närmar sig 60 år.

Du får ha det så bra,

eftersom jag har så mycket att prata om med dig så jag försöker bromsa o vänta tills vi ses.

/tusen kramar din brorsa Jonas

Hälsa alla som jag känner & till Simone oxå.

kramkrammmm

nu ska vi ut & gå...

Gå gärna in på min hemsida för det finns nya bilder på oss & mig när du har tid förståss och jag ska försöka bromsa & blogga lite mera mellanåt innan jag gör mina sysslor..är i farten hela tiden.

Jag hinns inte se på tv längre som jag gjorde förr som var dumbunken,du vet!skratt

2010-01-09 @ 15:38:21
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0