Köpt....

Har nu pasat på köpa två st nya lampor som ingick med lampskärmen som jag tittat länge innan jul. Dem ville jag ha till tv rummet, för har två tidigare lampfot men tyckte de är inte för långa att stå på fönstret,. Såg de två st som är 75 cm, perfekt tänkte jag men väntade till efter jul vilket blev aldrig av..

När de kom förståss på REA...Vad gör jag alltid.. Ja köper ofta när jag ser det är rea..Men det var rent slump. Hade ändå köpt dem även de inte skulle va på rea.

Hade två ek fot med julstjärnor som stått ett bra tag efter jul så bytte vi till två vita..Hade två mindre innan julstjärnor kom fram och de hade jag sparats sen jag bott i en lägenhet på Ladugårdsängen då året var 1993-1995. Märkte att de inte passade till alla lampskärmar som är modernt idag. Så sålde jag dem på blocket tillsammans med pläd och fick dem sålt! Perfekt då pengarna kom och köpte de två nya vita.

Då passar de också vitt till nästa jul med stjärnor. Då kan jag växla om jag vill ha ek framme eller vitt.

Men ska köpa en till likadant men mindre till näst fönster bredvid tv. Får göra när jag har tid...:)

två dagar till fredagskänslan kommer!


Amanda är lycklig att få komma till kalas nu på fredag hos två klasskamrater, som ska ha kalas tillsammans, Erik o Hugo... var?? Jo i Hagabadet.. Jag blev snopen.. Kan man också ordna kalas där, tänkte kolla vad priset är beroende på hur många barn det blir. Faktiskt smart...Behöver inte städa bara plaska o leka i vattnet..
Pratade med Eriks mamma via mobil o sade att Amanda kommer o ser fram emot och tyckte fotot på pojkarna var söta.
Då sa Eriks mamma : -Ja absolut de är så söta så jag vill att deras åldern stannar alltid och inte att de är snart tonåringar :)
Fniss..

Idag tittade jag och Amanda i Coop om vi hittar något till pojkarna. Jag sa flera gånger vad kan vi hitta till Edwin o Hugo nej jag menar Erik och Hugo. Sen sa jag omigen likadant Edwvin o Hugo. Nej åhh.. ERIK och HUGO.. Amanda skrattade åt mig....VI känner ju en familj som har pojkarna som heter Edwvin o Hugo. hum hum..
Hittade inget bra, försöker förklara henne att jag inte gärna köper 200 kr varsin dvs 400kr nej nej..hrmm hon tycker de sakerna var bra men OJ högpris. Det ska vara lagom ca 100 kr och dessutom får de många paket av kompisarna sammanlagt. Hon förstod och funderade, ska titta en annan leksaksaffär på torsdag.( Amanda fr sommaren-09)

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha, Edwin & Hugo när du menade Erik & Hugo, men det var ju nästan samma namn Hihihi..

fina lampor du köpt hem! Kul med nya grejer till nya huset förstår jag, :)



Jaa, Edwin gillade couscousen och Hugo lite. Får göra den flera gånger så att de vänjer sig vid den, men annars så har det gått bra. Middagen var jättegod och enkel, jag äter ofta couscous när jag är själv pga snabbt och enkelt. hihi. hoppas tinniusen har gått över, borde oxå sova nu strax. kram!

2010-01-26 @ 22:21:24
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Reaälskare...!!Hihi..

Jag hade Badkalas när jag var liten.. Smart och kul grej!Den har jag i minne ....Kram:)

2010-01-27 @ 12:30:23
Postat av: Askungen

Ganska söt golvlampa.

2010-02-01 @ 12:13:24
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0