Visdomstand..

Ja fick äntligen vara hos tandläkaren ifredags..

Jöss... ingen fel på den o inget hål heller men de tog bilden på mina tänder och svaret är att visdomstanden inne i tandkötten e i raka emot och provocerar på de främe två st tänderna överkäket för att visdomstanden växer på fel håll o trycker ner på de tänderna jag redan har. Jöss..

Tandläkaren sa... Vi kan inget göra .. det är bara att avvakta hur visdomstanden tänker...

Shiiiit.

Det har varit ont emellan hela helgen.. Som tur är den helgen har vi inte gjort så mycket med hushållsarbetet. Verkligen skönt! Martin har hunnit en hel del innan när jag kom hem. Det har varit rätt lugnt och däremot börjar Amanda bli frisk nu.

Själv känner jag mig inte riktigt bra, har så ont i kroppen nu så jag är tveksam om jag börjar bli dålig. Frös ganska mycket idag trots jag har mycket kläder på mig.

Hoppas inte det är tecken på att jag blir sjuk snart, men har tagit alvedon som dämpar ner mig tills e.m får jag åka hem o hämta flickorna. Orkar inte laga mat men gör något enkelt för Martin blir hemma sent i kväll och att jag inte är riktigt kry. Äsch vi överlever...ska soova tidigt i kväll!


- feberfru? -

Kommentarer
Postat av: Madde

Ajaj då visdomtanden som spökar och klämmer in sig mellan dina tänder... Inte så roligt alls! Hoppas att du inte ska behöva bli sjuk nu eftersom du hr precis börja jobba igen efter lovet :) själv är jag trött efter jobbet för det är så mkt nytt jag ska få in i min lilla hjärna :) Kramiz

2010-01-11 @ 18:11:03
Postat av: Agneta

Kämpa på!!!

2010-01-11 @ 19:40:20
URL: http://jatkos.blogg.se/
Postat av: Fia

Jobbigt med visdomstanden som irriterar. Hoppas det går över och även med din illamående. jag sitter oxå o fryser nu, det är kallt i vårt hus nu, men det går över snart. :) Du får vila dej så att du blir bättre under veckan. kram!

2010-01-11 @ 21:56:19
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Tanja

Krya på dig ; ) Vila dig och skönt att äntligen ta bort tanden. Det är ganska lustigt att vi träffades i globen och hade samma problem med tanden..och hade så jätteont och det ilade som värst..men nu ilar det inte mer..skönt att bli av med smärtan..



Krampuss

2010-01-12 @ 08:39:48
Postat av: cina

madde o agneta o fia o tanja! tackar för era uppmuntrande ord och jag ska absolut tänka positivt!

madde:jag förstår dig att det är mycket nu när du kommit in i arbetslivet, men veckan är bara en början sen smälter du in o vänjer vid det.Gäller det hela terminen eller tillvidare?



Fia: kallt..?? hur fungerar varmvatten?denna veckan skulle kylan gå lite ner.Hoppas det går nu bättre för er.



Tanja: Ja det var ju rent slump att vi båda samma problem just vid samma tillfället. Hi..skönt för dig men hur för mig får jag fortsätta att avvakta.

Tack för sms.. det kan vi göra o planera dess för att dina elever kan komma till mitt jobb o berätta på teckenspråk med olika sagor el teater för våra elever. ska smsa dig mer för de andra info praktiska saker eller se via mail sen.



2010-01-12 @ 10:44:46
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Askungen

Usch.

2010-01-20 @ 10:20:40
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0