Bloggtorka :)

Nu märks man att man inte är så flitig att blogga nu när våren närmar sig. Jag minns förra året jag bloggade inget på hela sommaren men då var huset helt nytt och mycket att göra.

Nu har vi väl hamnat fötterna på och smält oss in att vi nu snart bott huset i ett år. Va fort tiden går!

Det är rätt mycket nu på jobbet så man vill andas lugnt på kvällarna och fixa där och där..

Var till läkarbesök med min dotter på morgonen, allt verkar bra med henne, synen, benen upp och räkna upp till 10 och sen hoppa till 20. Frågar hur det är i förskolan, hur med kompisar, vad de gör i förskolan osv..Amanda svarar på frågorna. Diskuterade också att hon haft laktosfri och har ibland fortfarande ont i mage och lös i toan vet inte hur det är i fortsättningen men jag fortsätter att ha ett öga på det hur hon äter och sånt vad som man ska äta för att få henne bli hårt på magen.

Hon har inte tagit andra dos mot svininfluensan så vi har fått en tid för henne och hon vill att jag följer med.. funderar kanske ta ledig från jobbet o vara med henne på förskolan ( då mst jag boka tolk )

Mina flickorna har studiedag nu på fredag, det blir spännande för dem att följa med mig på jobbet för de ser fram emot att följa med mig då har vi påskpysseln hela f.m.

Till helgen blir det fulltsatt med kalaset, Olivia är bjuden på två kalas på samma dag och tur olika tider, Amanda är bjuden på pyjamas kalas på e.m.

Sen är det klädsimskola på söndag, Olivia har bestämt att vilja använda pyjamas i vattnet :)

Skönt att man ser fram emot Påsklov! Då är det bara att njuta de dagarna och inte ha stressiga morgnar.:)

Det tråkiga som jag sett fram emot är trädgårdskurs nu på lör är det " som vanligt " att tolken inte kommer. trist trist trist! Det var ett perfekt tillfället att man skulle kunna lära känna andra grannar. ska anmäla vad heter det att vi inte fått tolk, min man påminde mig att fylla in pappret..

- Bye bye-


Kommentarer
Postat av: Fia

hehe.

Ja, de tär kul och måla & pyssla lite.



Jaa, vi håller på och säljer alla kläder, förutom de som är för små för Edwin, för de kan Hugo ha. Men de som är för små för Hugo säljer vi.

Mycket kläder blir det, jobbigt men skönt och ha mer plats i förrådet samt kanske lite pengar oxå ;)

Hugo får självklart lite nya kläder ibland, inte kul o ha ärvda kläder hela tiden :)



Jaa, brödet är verkligen god! Jag bakar heller inte så ofta nu, kanske bara en period nu hehe..



KRAMM!!

2010-03-24 @ 15:46:36
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Patientnämnden!

Kram

2010-03-24 @ 15:50:35
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Simone

Hej.. Ha skrivit ut patientnämnden, skrivit på, behöver bara komma till dig när du e hemma, då kan du också skriva på..... Kram:)

2010-03-25 @ 13:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0