Martin 1968 - 42 år!

 Martin!! Har det äran på din födelsedag idag!! Det får du bli hyllad av oss i familjen.
Du är född på våffeldagen får du våfflor varje år :) hi.. Men hemgjorda våfflor smakar alltid bäst! Det behöver ju inte vara alltid våfflor men flickorna blir superglada om det blir våfflor iallafall!

Den bilden ser rolig ut.. tänkte hur ska jag få ta fram bilden för att gratta dig...hittade DIG nämligen i GOOGLE hemsidan bilder när jag skrev ditt namn kom det första fram. Perfekt!! En liten grimas!! Då får jag väl skåja med dig lite... om du ser det här när du kommer in.
Var tror du bilden är ifrån? Gissa....Jag har en gissning men ser om Martin kan svara... Ni andra får gissa också..:)

Presenter och tårtan kommer i e.m och så får du fira själva tillsammans med flickorna när jag är på föräldramöten ikväll!

Vi älskar dig - Martin!

Puss från oss i familjen!!

Kommentarer
Postat av: Cia

Grattis, Martin, på 42 årsdagen!



Bra du påminde oss om våffeldagen. Hade glömt totalt bort.



Roligt hänga med och läsa om vad ni gör, om era weekend resor.

Pi tråkigt att missa sådan kurs pga tolkbrist. Bra att du anmäler till patientnämnden och handikappombudsmannen.



Läste om att du har handlat saker och möbler på loppis. Det är miljötänkt! Roligt att du har börjat handla gamla saker till ert nya hus.

Minns att vi gick på Myrorna och andra hands affär i Stockholm och handlade kläder (vi bodde i Leksand då). Jag tyckte att du hade alltid tur att hitta fina kläder :-)



2010-03-25 @ 11:29:39
Postat av: Tanja

Grattis på din födelsedag ; )



Kram från oss tre

2010-03-25 @ 11:37:39
Postat av: cina törnblom

Cia:Det stämmer riktigt! Det var därför att det finns fortfarande kvar i mitt hjärtat som jag nu gräver fram och det känns fortfarande antikt och loppis hos mig och för Martin också, som tur för han gillar lite blandning av antikt.

Har i af sålt vår moderna köksbord o stolar som vi nu bytt till antikt vitt köksbord o har nyss köpt 4 bruna stolar som jag ska slipa o måla vitt o byta tyg. Igår fick jag röda byrån såld också som är högglans och har tröttnat för fort, ska leta en antikt byrå o måla vitt också :)

Går faktiskt nu ibland till Röda Korset och Myrorna..Hittar ibland något fynd men inte alltid.Kram!!

2010-03-25 @ 12:32:16
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis Martin på födelsedagen! Hoppas din dag blir mysig!

2010-03-25 @ 13:54:09
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Martin från oss i Lilla Paris! Ha en underbar dag med familj!

2010-03-25 @ 14:23:20
URL: http://lillaparistjej.blogg.se/
Postat av: martin

Hello. jag tackar era grattis till mig.

den bild som cina vill att jag sku.lle gissa var den bilden togit och det är uskavi utanför nora :)

jag tackar min kära dotterna och fru cina för idag

ily till min familje,:) martin

2010-03-25 @ 21:53:57
Postat av: Fia

Grattis, Martin, på födelsedagen idag! Hoppas du haft en bra dag! :)

kram Fia med familj

2010-03-25 @ 22:00:50
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Rosi

Grattis Grattis martin.. :-)) trevlig helg med dina kära familj.. kram

2010-03-26 @ 10:02:34
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0