Mina prinsessor....

Nu skiner solen..härligt!!
Vaknade tidigt imorse av att det var ljust...Det är en härlig känsla....Nu ser man att snön blir mindre och mindre och vår altan är inget snö, torr. Ser fräsch ut o tä nkte våren ska komma NUUU..

Ja längtar efter mina flickor, de har varit hos mormor sen i fredags så det är en vecka sen vi sågs.

Alltid tycker jag när man inte har träffat dem på ett tag då ser man att de vuxit på något sätt är det ju bara man har sett de varje dag och sen plötsligt några dagar upptäcker man annat.

Det blir säkert mycket kram och gosiga idag!:) Ska hämta flickorna hos min pappa i Skoghall då får jag träffa honom också samtidigt. Min mamma o Enar kommer med flickorna dit och hälsar på morfar och får ha egen tid med honom innan jag kommer.
För om jag kommer med de samtidigt glömmer de morfar o vill  bara vara med mig. Bättre så att de får komma dit först o jag efter.

Ska också hinna till stadsbibblan och ha sagostund där idag o se om det är fler barn som kommer dit.

Efter det åker jag direkt till Karlstad.

Martins mamma Marie kommer idag också för de har trädgårdsmässan här i Örebro denna helgen så får vi passa på o umgås under kvällen. Skulle ha tjejmiddan idag men kände att Farmor är viktig gäst för kvällen hos oss för hon stannar bara en natt.

Ha en fortsatt skön lördag och söndag!

:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: Vi har lämnat Skövde för gott! Vi båda har jobb här i stan! Trivs PI bra här i stan!

London vill vi gärna åka tillbaka till men till sommar blir det andra huvudstäder! Wien, Prag, Bratislava, Budapest! en bussresa med Sacdorama! MYSIGT tycker vi båda! Bamsekram

2010-03-21 @ 16:37:56
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Håller med om att det är härligt att vakna till solen. :)

2010-03-23 @ 12:24:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Man tackar! :D

2010-03-23 @ 19:13:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0